• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

حضور مدیرعامل بیمه میهن در جمع همکاران شعبه قزوین

  • کد خبر : 53540
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
حضور مدیرعامل بیمه میهن در جمع همکاران شعبه قزوین
رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه امروز در جمع همکاران و نمایندگان شعبه قزوین حضور یافتند و از نزدیک در جریان فعالیت های شعبه قرار گرفتند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در جریان این دیدار، وضعیت عملکرد و مسائل شعبه مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مطابق با برنامه عملیاتی سالجاری بر تلاش مضاعف و اهتمام جدی همکاران و نمایندگان برای پیگیری و اجرای دقیق این برنامه و تمرکز بر مأموریت های محوله، بازاریابی و استفاده از پتانسیل های استان تأکید و مدیرعامل دستورات و راهکارهای لازم را در زمینه فرایندهای اجرایی و پیشبرد امور جاری شرکت ارائه کردند.
مدیرعامل بیمه میهن ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع همکاران شعبه قزوین، به طرح و بیان خط مشی و راهبردها، برنامه ها و اهداف شرکت پرداخت و با اشاره به وضعیت بیمه میهن گفت باید به سمت افزایش کارایی و بهره وری برویم و مطابق با تکالیف ابلاغی و برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ در مسیر رشد و تعالی این شرکت گام برداریم و بتوانیم به یاری خدا و همت کارکنان به نتیجه گیری بهتری دست یابیم و شاهد رشد، تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان باشیم.
وی تصریح کرد بیمه میهن اکنون شرایط قابل قبولی ندارد و از همکاران خواست در این شرایط به منظور بهبود وضعیت با سعه صدر و صبوری و نیتی خالصانه در تمامی عرصه های شرکت حضوری فعال داشته باشند و به مدیریت ارشد کمک کنند تا بتوانیم این مسئولیت خطیر و امانتی را که سهامدارن و ذی نفعان به ما سپرده اند به سرمنزل مقصود برسانیم.
بر اساس این گزارش؛ مدیرعامل همچنین به اتفاق رئیس شعبه قزوین با مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین نیز دیدار کرد و طرفین در مورد وضعیت عملیاتی قرارداد فیمابین و توسعه همکاری های دوجانبه به بحث و تبادل نیر پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=53540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.