• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

حضور مدیرعامل بیمه “ما” در نشست هم اندیشی استاندار خوزستان با اهالی صنعت بیمه

  • کد خبر : 12609
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
حضور مدیرعامل بیمه “ما” در نشست هم اندیشی استاندار خوزستان با اهالی صنعت بیمه

مردم ایران بخش مهمی از امنیت امروز خود را به خوزستان مدیون است و به این خاطر صنعت بیمه در مسیر گسترش آرامش در این استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع مسئولان استان در محل استانداری خوزستان سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود: ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری، تولید و دارایی های مردم از ماموریت های جدی صنعت بیمه به شمار می رود که برای تحقق این امر از تمام پتانسیل های موجود بهره خواهیم برد.

رییس کل بیمه مرکزی با اعلام این خبر که نخستین مجتمع ویژه بیمه ای برای پیگیری امور تخصصی بیمه در استان خوزستان راه اندازی شده به اهمیت صدور بیمه نامه در مرزهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: در صورت کنترل تخلفات و مهار تقلبات بیمه ای، نرخ و شرایط پوشش های بیمه ای  روند منطقی تری پیدا می کند و مردم می توانند با هزینه کمتری از خدمات متنوع بیمه ای استفاده کنند.

دکتر سلیمانی با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و ابراز خرسندی از حضور در خطه قهرمان پرور خوزستان، نسبت به ضرورت خدمت رسانی بی منت مسئولان به مردم، تاکید کرد و افزود: پافشاری برای تاسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی از جمله خدماتی است که در کنار کاهش بار مالی دولت ها می تواند احساس آرامش و اطمینان عمیق برای بیش از سی میلیون مالک واحدهای مسکونی را فراهم کند.

رییس شورای عالی بیمه در جمع استاندار، معاونان، مدیران ارشد صنعت بیمه،مقامات استانی و اصحاب رسانه، اظهار داشت: در فاز بعدی این طرح تمامی سازه های دولتی نیز مشمول این بیمه همگانی خواهند شد که ارائه چنین پوششی در تاریخ کشور بی سابقه است.

وی در پایان از “شورای هماهنگی بیمه” در استان ها به عنوان پل مطمئنی برای ارتباط بین مسئولان و فعالان صنعت بیمه یاد کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ بیمه و همگانی شدن محصولات آن در گرو حمایت و همراهی نهادها و سازمان های بسیاری است که باید در مسیر توسعه این صنعت بیش از پیش نقش آفرینی کنند.

شایان ذکر است در این نشست مدیران استان در خصوص مسائل و مشکلات صنعت بیمه در استان به طرح دیدگاه های خود پرداختند که رییس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه “ما” و تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه به این نکات و ابهامات پاسخ دادند.

در پایان نشست یادشده، دکترغلامرضا شریعتی_استاندار خوزستان_ با قدردانی از حضور پررنگ مدیران صنعت بیمه در استان، عملکرد این صنعت را رضایت بخش ارزیابی کرد و افزایش سرعت گسترش ضریب نفوذ بیمه در کشور را خواستار شد.

http://tejaratava.ir/?p=12609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.