• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

حضور متفاوت و چشمگیر پاویون پلی ران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

  • کد خبر : 60281
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
حضور متفاوت و چشمگیر پاویون پلی ران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
شرکت پلی ران تولیدکننده لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن با بیش از نیم قرن تجربه، معتبرترین تولید کننده تخصصی لوله و اتصالات پلیمری مورد استفاده در سیستم های فاضلاب ساختمانی، آبیاری و آبرسانی تحت فشار امسال به شکلی کاملا متفاوت و چشمگیری به بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران که 21 الی 24 مرداد 1401 برگزار می شود آمده است.

به گزارش تجارت آوا، غرفه شرکت پلی ران مقابل سالن ۳۸ واقع شده است و با ابتکار نو مدیران شرکت طرحی نو ایجاد شده که بازدید کنندگان بنوعی خود را داخل کارخانجات حس کرده و گویی بصورت حضوری از آنجا و محصولات شرکت بازدید می کنند بدینگونه که داخل غرفه پرده گسترده و بزرگی تصویر کارخانجات و تکنولوژی پیشرفته و رباتیک خطوط تولید و بخش های مختلف را در ابعاد وسیع نمایش داده و محصولات شرکت نیز دیده می شوند گویی داخل کارخانه به بازدید پرداخته ایم. همچنین در ادامه داخل سالن محصولات متنوع و با کیفیت بسیار بالای شرکت به نمایش گذاشته شده است.

علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ایده ایجاد این پاویون متفاوت، به خبرنگاران گفت: پشت این ایده  چهار سال فکر مستمر مدیرعامل پلی ران بود که امسال هم تراز با تکنولوژی روز دنیا با موفقیت  تمام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اجرایی شد.

 وی همچنین کیفیت محصولات این شرکت را بسیار خاص و ویژه دانست و افزود: کیفیت محصولات پلی ران به گونه ایست که همه کشورهای اطراف از جمله عراق، ارمنستان و کشورهای عربی از محصولات این شرکت به عنوان محصولات برتر استفاده می کنند و به جرات می توانم بگویم که در نمایشگاه با این کیفیت رقیبی نخواهیم داشت.

مدیر بازاریابی پلی ران با بیان اینکه پلی ران ده ها قلم کالای مختلف دارد که از نمونه های اروپایی بهتر است افزود: در واقع نگاه و تمرکز مدیران پلی ران همواره بر این بوده که محصولاتی که وارد بازار می شود بهترین کیفیت را داشته باشد و کارهایی که در حال حاضر در این شرکت انجام می شود دقیقا کارهای دو سال آینده است که امروز اجرایی شده است.

حفیظی در خصوص قابل رقابت بودن محصولات این شرکت با کشورهای اروپایی گفت: دقیقا این اتفاق افتاده و زمانی که پلی ران در مزایده ساخت لوله های فاضلاب برج میلاد که بزرگترین نماد ایران است در بین رقبای خارجی خود برنده مزایده و اول شد، نشان داد که قدرت رقابت با شرکتهای قدرتمند خارجی را دارد و می تواند همانند آنها بهترین محصولات را تولید کند.

مدیر بازاریابی پلی ران رباتیک شدن کارخانه را رویکرد این شرکت در آینده ای نزدیک عنوان کرد و افزود: این مجموعه ۵۴ طرح توسعه ای در دست اقدام دارد و موفه آب باران یکی از آنهاست که تست ۱۵۰ بار ارتفاع را دارد این در حالی است که هیچ سیستمی در دنیا تحمل ۱۵۰ متر ارتفاع آب باران را ندارد مگر اینکه از جنس چدن استفاده شود و ثبت اختراع شده است .

گفتنی است پلی ران در سال ۱۳۵۲ با انگیزه ایجاد تحول در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری و گسترش آن در بخش های کشاورزی و ساختمانی کشور تاسیس شد و امروز پس از گذشت حدود نیم قرن با چهار واحد تولیدی پیشرفته به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری در کشور و به عنوان تولیدکننده پیشرو و نوآور در بخش کشاورزی و ساختمانی به شمار می رود.

این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه بالای متخصصان بومی و استفاده از تجهیزات و فناوری های روز دنیا ، همواره نقشی مهم در عرصه تولید ملی ایفا کرده و با این پشتوانه محصولاتی قابل ارائه و رقابت با برترین های دنیا ارائه داده است و با افتخار این محصولات درکشورهای اروپایی از جمله آلمان و کشورهای همجوار مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در پایان گفت : پلی ران در حال حاضر ۴ کارخانه در ایران دارد و با بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و و ده ها هزار نفر به صورت غیر مستقیم در حال فعالیت است.

پاویون پلی ران از بازدید کنندگان دعوت کرد از غرفه این شرکت مقابل سالن ۳۸  در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران که از روز ۲۱ الی ۲۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ ساعت بازدید ۸ صبح الی ۱۵ برگزار می شود بازدید نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=60281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.