• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

حضور فعال پست بانک ایران در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت پست و تجارت الکترونیک

  • کد خبر : 87031
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
حضور فعال پست بانک ایران در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت پست و تجارت الکترونیک

پست بانک ایران به عنوان حامی اصلی اولین نمایشگاه بین المللی پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته (پست اکسپو) که طی روزهای ۸ الی ۱۱ خردادماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود با برپایی غرفه در شبستان ۵ ستون ۲۵، حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، غرفه این بانک در اولین نمایشگاه پست‌ اکسپو، با حضور کارشناسان ادارات روابط‌عمومی، بازاریابی و تامین مال طرح های نوآورانه، بانکداری الکترونیک و باجه‌ها، ارزی و صرافی و دایره سهام با حضور در بخش‌های مختلف غرفه بانک آماده پاسخگوئی به سئوالات بازدیدکنندگان و مشتریان می‌باشند.
بنا بر این گزارش: غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه مذکور ضمن ارائه خدمات متنوع بانکی الکترونیکی از طریق استقرار دو دستگاه خودپرداز (ATM) ثابت و سیار و دستگاه Cashless و توزیع بروشور اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات بانک، آماده بازدید علاقه مندان و استقبال از آنان است. 
همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی بورس کالا، تامین مالی طرح های نوآورانه و بانکداری الکترونیک – اینترنت بانک جدید از برنامه‌های حضور این بانک در نمایشگاه پست اکسپو خواهد بود.
گفتنی است: نخستین نمایشگاه بین المللی پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته با رویکردی تعاملی سعی دارد، جنبه‌های مختلف هوشمندسازی، دیجیتال مارکتینگ، سهولت در انجام خدمات و سرعت عمل را در معرض دید مخاطبین قرار دهد که در این نمایشگاه جدیدترین ایده‌ها و نوآوری‌ها در صنعت پست به نمایش  گذاشته می‌شود و همچنین بستری برای ایجاد روابط تجاری در مقیاس ملی و جهانی برقرار خواهدشد.

http://tejaratava.ir/?p=87031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.