• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2
با راه‌اندازی غرفه و حضور در پنل‌های تخصصی صورت گرفت؛

حضور فعال شرکت‌های منطقه گل‌گهر در رویداد ملی عصر امید

  • کد خبر : 54526
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
حضور فعال شرکت‌های منطقه گل‌گهر در رویداد ملی عصر امید
رویداد ملی عصر امید با محوریت ایجاد فرصتی برای جوانان، شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذران و شرکت‌های بزرگ از ایده‌آرایی تا جذب سرمایه، صبح امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به همراه شرکت‌های گهرزمین، جهان‌فولاد سیرجان، توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، گهر روش، نظم آوران، آرمان‌گهر در این رویداد با راه‌اندازی غرفه، شرکت مدیران و کارشناسان در همایش ها و پنل‌های تخصصی و ارائه دستاوردها و توامندی‌های مرتبط در منطقه گل‌گهر، در این رویداد ملی و نمایشگاه حضوری فعال دارند.

این رویداد بزرگ که توسط دانشگاه آزاد اسلامی کشور و با شعار هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارتاپ؛ هزار شرکت فناور و خلاق، در حال برگزاریست، از امروز عصر و با حضور ۲۳۰ مجموعه صنعتی و دانشگاهی کشور آغاز به کار کرده و تا یازدهم خرداد در مصلای امام خمینی(ره) تهران ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است دانش‌پژوهان، فعالان حوزه دانش و فناوری و نوآوری می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با حضور در این رویداد با شرکت کنندگان گفتگو و رایزنی کرده و از نزدیک با دستاوردهای آنها آشنا شوند.

گفتنی است شرکت گل‌گهر در کنار حضور در این رویداد و نمایشگاه، با تاکید بر رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر، فرصت ارائه ایده را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده تا افراد فعال در حوزه فناوری‌های صنعتی بتوانند از فرصت حمایت‌های مادی و معنوی این شرکت بهره ببرند.

http://tejaratava.ir/?p=54526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.