• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

حضور فعال بیمه اتکایی امین در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش

  • کد خبر : 66165
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۸
حضور فعال بیمه اتکایی امین در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش
بيمه اتكايي امين براي اولين بار در نمايشگاه بورس، بانك بيمه كيش حضوري فعال داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی امین، دکتر بهزادپور با استقبال مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از غرفه این شرکت بازدید کرد. در این بازدید رئیس کل بیمه مرکزی با رضایی مدیرعامل بیمه اتکایی امین گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، بسیاری از مدیران عامل شرکت های بیمه، کارگزاران بورس و کارشناسان حوزه بانک، بیمه و بورس از غرفه بیمه اتکایی امین بازدید کردند و کارشناسان این شرکت پاسخگوی مراجعین بودند. موسی رضایی، مدیرعامل بیمه اتکایی امین ضمن گفتگو با همکاران این شرکت هدف از حضور در این نمایشگاه را توسعه فرهنگ بیمه و تعامل با بیمه گران و ذی نفعان این شرکت عنوان کرد و گفت: بیمه اتکایی امین در آینده نزدیک طبق هدفگذاری انجام شده ضمن توسعه بازار داخلی، گسترش تعاملات بین المللی با کشورهای دوست را در دستور کار قرار داده است.

تبادل تفاهمنامه همکاری بیمه اتکایی امین و بیمه آسیا

مهمترین رخداد بیمه های اتکایی تبادل تفاهمنامه همکاری بیمه اتکایی امین با بیمه آسیا در راستای پوشش ریسکهای این شرکت بود که مورد توجه بیمه گران و کارشناسان صنعت بیمه قرار گرفت.

موسی رضایی و مسعود بادین با امضای تفاهمنامه همکاری در حوزه بیمه های اتکایی یکی از مهمترین رخدادهای چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی را به نام خود ثبت کردند.

http://tejaratava.ir/?p=66165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.