• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

حضور فعال بانک کارآفرین در هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس ​

  • کد خبر : 39868
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
حضور فعال بانک کارآفرین در هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس ​

بانک کارآفرین به همراه گروه مالی خود در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به کیش اینوکس حضور چشم گیری یافت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این نمایشگاه که پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، هشتم تا یازدهم آذر ماه ۱۴۰۰ با مشارکت بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد، محفل مناسبی برای برگزاری جلسات متعدد بین سرمایه گذاران، تولیدکنندگان ، فعالان بازار سرمایه بود .

در این نمایشگاه جلسات متعددی با حضور فعالان بازار سرمایه ، مشتریان، تولید کنندگان در غرفه بانک کارآفرین به میزبانی دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل ،مهندس محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره و مهندس مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره برگزار و دست آوردهای خوبی به همراه داشت.

بانک کارآفرین در نمایشگاه اینوکس کیش به همراه زیر مجموعه های خود از جمله بیمه کارآفرین، کارگزاری کارآفرین، صرافی کارآفرین، نمایندگان شرکتهای بانکداری تجاری، شرکتی و سرمایه گذاری در این نمایشگاه حضور یافت تا به طور همه جانبه پاسخ گوی مدعوین باشد.

کیش اینوکس ۲۰۲۱ فرصت تازه‌ای برای بازنگری اقدامات انجام شده و ترسیم چشم اندازهای نو در حوزه اقتصاد است که انتظار می‌رود به گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی میان اضلاع اقتصاد کشور اعم از ارکان بازار سرمایه، بانک‌ها، بیمه‌ها‌ و دیگر مشارکت‌کنندگان منجر شود.

بخش نمایشگاهی رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ (نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی) عصر دوشنبه با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری گشایش یافت.

سردار محمد در بازدید از غرفه بانک کارآفرین از  فعالیت های بانک کارآفرین و گروه مالی آن مطلع شد.

نمایشگاه اینوکس متشکل از ۸۰ غرفه و در بخش های مختلف است که ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه گذاری از هشتم تا ۱۱ آذر در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره برگزار شد.

رویکردها و محورهای این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.

http://tejaratava.ir/?p=39868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.