• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

حضور شرکت مس در نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی اقتصاد ایران

  • کد خبر : 54205
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
حضور شرکت مس در نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی اقتصاد ایران

نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی اقتصاد ایران، ۳۱ اردیبهشت‌ماه با حضور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و دیگر مقامات عالی‌رتبه کشور افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، این رویداد همچنین شاهد حضور دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجلاس سران و بازدید از غرفه شرکت‌های صنعتی و معدنی حاضر در بازار سرمایه در نمایشگاه جانبی خصوصی سازی بود.
بر اساس این گزارش، در روز سوم برگزاری علاوه بر اهدای تندیس نخستین رویداد خصوصی‌سازی کشور به شرکت ملی صنایع مس ایران، سید شمس‌الدین حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق اقتصاد در غرفه شرکت مس حضور یافت و ضمن دیدار با دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان آخرین دستاوردهای تولیدی و توسعه‌ای نخستین شرکت مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی قرار گرفت.
شرکت مس از سال ۸۵ با ورود به بازار بورس به‌عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها و در ردیف ۳ شرکت برتر بورس کشور قرار گرفت و از شاخص‌سازهای بورس ایران به شمار می‌رود. این شرکت به‌عنوان شرکت صادرات‌محور و ارزآور کشور تاثیر مثبتی روی شاخص بورس داشته و فعالان بازار سرمایه و سهامداران را با عملکرد بسیار مثبت منتفع کرده است. افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی در سال ۱۴۰۰ مهم‌ترین اقدام «فملی» در بازار سرمایه محسوب می‌شود.
گفتنی است، این رویداد که در راستای تحقق سند تحول دولت مردمی در بخش خصوصی برگزار شده؛ عصر روز سوم خرداد ماه در سالن اجلاس سران به کار خود پایان داد.

http://tejaratava.ir/?p=54205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.