• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

حضور بیمه تعاون در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

  • کد خبر : 86089
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
حضور بیمه تعاون در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

بیمه تعاون در نمایشگاه کار دانشگاه تهران که در مصلی این دانشگاه برگزار می شود، همراه با طرح های ویژه بیمه ای، میزبان حاضرین خواهد بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نمایشگاه کار دانشگاه تهران از اول تا سوم خردادماه و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹ در مصلی دانشگاه تهران و با حضور سازمان های داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.
هدف از برپایی نمایشگاه، ارایه فرصت های شغلی وکارآموزی به کارجویان، برگزاری کارگاه های آموزشی متنوع بارویکرد آماده سازی کارجویان برای ورود به بازار کار است. همچنین برگزاری نشست های تخصصی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان حوزه اشتغال کشور در سه بخش سازمانهای دولتی، دانشگاه و صنعت در خانه گفتگوی دانشگاه تهران با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان، ارایه راه کارهای اجرایی، برگزاری مسابقه ایده جهت مشارکت با کارفرمایان از جمله اهداف دیگر این نمایشگاه است.

شایان ذکر است که در این نمایشگاه، کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه تعاون برای ارائه مشاوره بیمه ای و نیز صدور بیمه نامه، در غرفه A۹ میزبان حاضرین و علاقه مندان خواهد بود.

همچنین طرح های ویژه بیمه ای نیز، برای بازه زمانی برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران، در رشته های گوناگون در نظر گرفته شده است که علاقه مندان با حضور در غرفه بیمه تعاون می توانند از آن اطلاع یافته و نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

http://tejaratava.ir/?p=86089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.