• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

جوایز برندگان نخستین مسابقه فروش بیمه‌های عمر نوین اهدا شد

  • کد خبر : 20119
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
جوایز برندگان نخستین مسابقه فروش بیمه‌های عمر نوین اهدا شد
جوایز مسابقه «آفرین ساز» بیمه نوین، که برای نخستین بار و با هدف توسعه فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری برای نمایندگان این شرکت برگزار شده بود، اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، مدیریت توسعه فروش بیمه های عمر انفرادی این شرکت ضمن اعلام این خبر، هدف از برگزاری مسابقه «آفرین ساز» را گسترش فرهنگ بیمه‌­های عمر و توانمندسازی شبکه فروش خود اعلام کرد.

شرکت بیمه نوین، مسابقه «آفرین ساز» را از یکم دی ماه الی ٣٠ام اسفند سال ٩٩ و با تمرکز بر شاخص­‌های «فروش اصولی» و «میزان پرتفوی وصول شده» برگزار کرد و طی آن انواع محصولات بیمه‌­های عمر و سرمایه­‌گذاری بیمه نوین مانند بیمه­‌های عمر انفرادی و طرح ثمر (مخصوص فرزندان زیر ١٨ سال) به مشتریان و گروه‌های مختلف مردم در سراسر کشور معرفی و به فروش رسیدند.

همچنین به علت شرایط اوج گیری شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم تقدیر، جوایز نمایندگان و کارگزاران حائز شرایط مسابقه «آفرین ساز» به صورت نقدی به حساب آنان واریز گردید.

بر اساس این گزارش، در زمستان سال گذشته و همزمان با برگزاری مسابقه «آفرین ساز»، ارتقای بهره‌وری آموزشی نمایندگان بیمه نوین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و به همین منظورکلاس‌­های آموزشی و گفت‌وگوهای زنده اینستاگرامی با مدرسان مطرح بازاریابی و فروش بیمه عمر برگزار شد.

گفتنی است، طبق اعلام مدیریت توسعه فروش بیمه­‌های عمر انفرادی بیمه نوین، با توجه به استقبال، تأثیرگذاری و انگیزه ایجاد شده، این شرکت در نظر دارد که مسابقه­‌های فروش در سال ١۴٠٠ نیز برگزار شود.

http://tejaratava.ir/?p=20119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.