• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

جلسه هم اندیشی شعبه زنجان با بانک قرض الحسنه مهر ایران

  • کد خبر : 15311
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۱۷
جلسه هم اندیشی شعبه زنجان با بانک قرض الحسنه مهر ایران

جلسه هم اندیشی شبکه فروش استان زنجان با روسا و مسوولین شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا به نقل از شعبه زنجان، در ابتدای  این جلسه که به منظور مرتفع کردن مشکلات پیش رو و همچنین کاهش معوقات بانکی و آشنایی شبکه فروش با روش های وصول مطالبات و… برگزار گردید، آقای ابراهیمی بهنام سرپرست منطقه ۳ ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و روسای شعب بانک مهرایران، به سیاست های کلی پیش روی شرکت  اشاره کرده ودر زمینه همکاری های مطلوب فیمابین راهنمایی های لازم را ارایه کرد.

در ادامه جلسه آقای نظری رئیس شعبه زنجان با تقدیر و تشکر از حضور مسوولین بانک مهر ایران و سرپرست منطقه، به تشریح و تبیین سیاست های پیش روی شرکت پرداخت واز همکاری‌های بسیار مطلوب و صمیمانه شبکه فروش استان زنجان با مسوولین بانک مهر ابراز رضایت  و تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه آقای سلمانیان رییس دایره مالی و مسوول پروژه مهردانا دراستان زنجان، با ارایه دستورالعمل ها و بخشنامه ها، به تبیین و تشریح الزامات مربوط به صدور بیمه نامه از طریق طرح مهردانا پرداخت و بیان داشت که دوام و قوام هر طرح و پروژه ای به عملکرد دست اندرکاران آن پروژه بستگی دارد.

وی افزود: به ثمررسیدن این طرح منوط به اجرای قانونمندن آن می باشد.

در پایان این نشست آقای فرجی معاون امور شعب بانک مهر ایران بهمراه مسوول حقوقی اقدام به پاسخ سوالات نمایندگان شبکه فروش شرکت کردند.

http://tejaratava.ir/?p=15311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.