• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

جراحی‌های تحت پوشش بیمه تکمیلی و هزینه‌های آن

  • کد خبر : 57501
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
جراحی‌های تحت پوشش بیمه تکمیلی و هزینه‌های آن

هزینه‌ای که شرکت‌های بیمه تکمیلی به‌عنوان خسارت به بیمه‌گذار پرداخت می‌کنند، با توجه به طرحی که بیمه‌گذار خریداری می‌کند، متفاوت است. در این مقاله به این سوال که کدام جراحی‌ها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند، پاسخ خواهیم داد.

بیمه‌های تکمیلی به وجود آمدند تا با همکاری بیمه‌های پایه بخش قابل‌توجهی از خسارات بیمه‌شدگان را پرداخت کنند. هزینه‌ای که شرکت‌های بیمه تکمیلی به‌عنوان خسارت به بیمه‌گذار پرداخت می‌کنند، با توجه به طرحی که بیمه‌گذار خریداری می‌کند، متفاوت است. در این مقاله به این سوال که کدام جراحی‌ها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند، پاسخ می‌دهیم و در ادامه ویژگی بیمه تکمیلی مناسب را بیان می‌کنیم تا با توجه به آن بهترین بیمه تکمیلی را تهیه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

هزینه جراحی‌های عمومی و جراحی‌های تخصصی با بیمه تکمیلی

جراحی‌های تخصصی و عموی دو مورد از جراحی‌هایی هستند که تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند. در در جراحی‌های عمومی، شرکت‌های بیمه تکمیلی هزینه‌های مربوط به بستری، جراحی‌های محدود و ‌‌DAY CARE را پرداخت می‌کنند. در جراحی‌های تخصصی موارد اختصاصی و بیشتری تحت پوشش قرار می‌گیرد. این موارد عبارت‌اند از: شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی‌های مرتبط با سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع،‌ دیسک ستون فقرات، گامانایف قلب،‌ پیوند ریه،‌ پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان، پیوند کبد و آنژیوپلاستی عروق کرونر و عروق داخل مغز.

پرداخت هزینه‌های زایمان، نازایی و باروری توسط بیمه تکمیلی

هزینه‌های زایمان، نازایی و باروری تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند. در این قسمت هر یک از بخش‌ها را به تفکیک بررسی می‌کنیم تا از شرایط استفاده و پوشش‌دهی شرکت‌های بیمه از این موارد آگاه شوید.

شرایط استفاده از بیمه تکمیلی زایمان

بیمه تکمیلی زایمان تمام هزینه‌های زایمان اعم از زایمان طبیعی و سزارین را  تا سقف تعهدات در نظر گرفته شده، پوشش می‌دهد. دوره انتظار پوشش زایمان ۹ ماه است، به این معنی که ۹ ماه بعد از خرید بیمه تکمیلی می‌توانید از پوشش‌های این بیمه برای زایمان بهره‌مند شوید.(در صورت داشتن بیمه‌نامه قبلی با فاصله کمتر از ۳۰ روز دوره انتظار حذف می‌گردد.)

نه ماه زمان انتظار پوشش زایمان طبیعی و سزارین

بیمه تکمیلی چه بخشی از هزینه‌های نازایی و ناباروری را پوشش می‌دهد؟

از آن‌جایی تعداد زوج‌های جوانی که با مشکل ناباروری و نازایی مواجه هستند بالا رفته است، شرکت‌های بیمه تکمیلی تصمیم گرفتند خسارت‌های درمان و جراحی‌های ناباروری را پوشش دهند. با این‌کار دیگر زوج‌های جوان به دلیل مشکلات مالی از حق فرزند‌دار شدن محروم نخواهند شد. پوشش‌های بیمه ناباروری عبارت‌اند از: IUI ،ZIFT،GIFT،IVF و میکرواینجکشن.

آیا بیمه تکمیلی هزینه‌های مربوط به جراحی دندان‌ را پوشش می‌دهد؟

هزینه‌های مربوط به دندان‌پزشکی تحت پوشش بیمه تکمیلی خانواده قرار می‌گیرد. افرادی که از بیمه تکمیلی شرکتی استفاده می‌کنند، بیمه تکمیلی دندانپزشکی را به صورت جداگانه خریداری کرده و به بیمه تکمیل خود اضافه می‌کنند. این بیمه مواردی مانند: کشیدن دندان، جرم‌گیری، بروساژ، ترمیم، پُر کردن، درمان ریشه و روکش را تحت پوشش قرار می‌دهد. مواردی مانند ارتودنسی، ایمپلنت و زیبایی تحت پوشش بیمه تکمیلی دندان‌پزشکی قرار نمی‌گیرند.

ارتودنسی، ایمپلنت و زیبایی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار نمی‌گیرند

جراحی‌های مربوط به رفع عیوب انکساری چشم

بیمه‌های پایه بخشی از هزینه‌های چشم پزشکی مانند هزینه‌های ویزیت پزشک متخصص چشم و دارو‌های مرتبط با چشم پزشکی را تأمین می‌کند. برای استفاده از پوشش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی مانند لیزیک و جبران هزینه‌های جراحی مربوط به رفع عیوب انکساری دو چشم باید از بیمه تکمیلی استفاده کنید.

چنانچه قصد دارید تحت پوشش بیمه‌‌های تکمیلی قرار بگیرید ولی مسیر آن را نمی‌دانید، به صفحه چگونه بیمه تکمیلی شویم مراجعه کرده و از راهنمایی‌ها آن استفاده کنید.

پوشش ‌های کلینیکی و پاراکلینیکی جراحی چشم شامل بیمه تکمیلی می‌شوند

پوشش اعمال جراحی پارا‌کلینیکی یا جراحی‌های سرپایی توسط بیمه تکمیلی

پوشش‌های پاراکلینیکی به ۵ بخش کلی تقسیم می‌شود که همه شرکت‌های بیمه تکمیلی این بخش را پوشش نمی‌دهند. به‌عنوان مثال بیمه تکمیلی آسماری جزو شرکت‌هایی است که موارد پاراکلینیکی را تحت پوشش قرار می‌دهد. بخش ۳ پوشش‌های پاراکلینیکی مربوط به جراحی‌های سرپایی است. این جراحی‌ها عبارت‌اند از: شکستگی‌ها، در‌رفتگی‌ها، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی. لازم به‌ذکر است با خرید بیمه تکمیلی از آسماری علاوه‌بر مواردی که گفته شد، به صورت همزمان تحت پوشش بیمه کرونا هم قرار خواهید گرفت.

بیمه تکمیلی آسماری؛‌ بالاترین سقف پرداخت خسارت

در این مقاله موارد جراحی‌های تحت پوشش بیمه تکمیلی را معرفی و شرایط استفاده از آن‌ها را بررسی کردیم. نکته مهمی که در انتخاب بیمه تکمیلی باید مدنظر قرار دهید، سقف پرداخت خسارات است. بیمه تکمیلی آسماری به پشتوانه بیمه SOS بالاترین سقف پرداختی را نسبت به سایر شرکت‌های بیمه دارد (با توجه به تعهدات انتخاب شده توسط بیمه‌گذار) علاوه‌براین امکان پرداخت اقساطی حق بیمه و سرعت بالا در زمان پرداخت خسارت را می‌توان از دیگر مزایای خرید بیمه از آسماری معرفی کرد. چنانچه برای خرید بیمه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید،‌ با شماره تلفن ۴۳۴۱۷-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکارارن ما در واحد پشتیبانی راهنمایی‌های لازم را خدمت شما ارائه دهند.

http://tejaratava.ir/?p=57501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.