• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

جدیدترین خدمات بانکداری الکترونیک کشور در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کلید خورد

  • کد خبر : 43488
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
جدیدترین خدمات بانکداری الکترونیک کشور در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کلید خورد

در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر جا که حضور دارید، می‌توانید برای خود حساب بانکی افتتاح کنید. این خدمتی است که بانک مهر ایران به شما ارائه می‌دهد.

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، هر چند بانکداری الکترونیک در طول سال‌های اخیر در کشور ما رشد روزافزونی داشته و باعث شده بسیاری از عملیات‌های بانکی بدون مراجعه به شعب بانکی قابل انجام باشد، اما خدمات و محصولاتی که بانک‌های مختلف کشور ارائه می‌کنند تا حد زیادی شبیه به یکدیگر بوده و تفاوت‌های اندکی در آن‌ها به چشم می‌خورد.
این در حالی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه ارائه خدمات الکترونیک پیشرو محسوب می‌شود و چند محصول و خدمت از جمله افتتاح حساب آنلاین را برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور به مشتریان خود ارائه کرده است. هدفی که بانک از این رویکرد دنبال کرده، افزایش سرعت ارائه خدمات و همچنین آسان‌تر شدن دریافت خدمات برای مشتریان بوده است.
افتتاح حساب یکی از عملیات‌های بانکی است که در تعدادی از بانک‌ها هنوز به‌صورت الکترونیکی قابلیت انجام ندارد و برای داشتن حساب در آن بانک‌ها، متقاضیان باید به شعب آن‌ها مراجعه کنند. این در حالی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امکان افتتاح حساب به‌صورت آنلاین را فراهم کرده است. این خدمات از شهریور سال ۱۳۹۶ روی وب‌سایت و از فروردین سال ۱۳۹۹ بر بستر اپلیکیشن همراه‌بانک «مهریران» قابل انجام است.
بر این اساس اشخاص می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به آدرس qmb.ir و انتخاب «سامانه افتتاح حساب آنلاین» از بخش «بانکداری الکترونیک» نسبت به افتتاح حساب برای خود اقدام کنند.
همچنین کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش بانکداری الکترونیک وب‌سایت بانک و دانلود اپلیکیشن همراه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به افتتاح حساب از طریق همراه‌بانک اقدام کنند. افتتاح حساب از این طریق تنها ظرف چند دقیقه انجام می‌شود و از رفت‌وآمد مشتریان به شعبه بانک جلوگیری می‌کند. این کار به‌نوبه خود می‌تواند احتمال شیوع بیماری کرونا را نیز کاهش دهد.
گفتنی است کارت بانکی اشخاص نیز بنا به تعیین خودشان به آدرس منزل یا محل کارشان فرستاده می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=43488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.