• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
در نهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد مشتری مداری ( صدای مشتری ) تاکید شد؛

جایگاه های نظارتی کشور برای رضایت مندی مشتری و مردم نیازمند بازتعریف اند

  • کد خبر : 60740
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
جایگاه های نظارتی کشور برای رضایت مندی مشتری و مردم نیازمند بازتعریف اند
نهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد مشتری مداری ( صدای مشتری ) ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ با حضور کارآفرینان برتر کشور و مسولان دولتی در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد. رفع موانع تولید تنها با همدلی تمام دستگاه های اجرایی امکان پذیر است


به گزارش تجارت آوا رامین اسدی مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عوامل موفقیت کسب و کارها اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل موفقیت در کسب و کارها وجود ایده های خلاقانه و موفق است، ایجاد اشتغال تنها مربوط به یک وزارتخانه نیست و همه دستگاه ها می بایست همچون چرخ دنده ای کار را پیش برند.
وی افزود: براساس مصوبه تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ میراث فرهنگی ، وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته شده و ما در حوزه کارآفرینان و قانون گذاران مجلس مشکلی نداریم و اعتبار به میزان کافی وجود دارد و تنها نیازمند ایده های خلاقانه و مفید هستیم.
اگر اقتصاد پویا داشته باشیم موانع تولید مرتفع می شود
فدا حسین ملکی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این اجلاس به ظرفیت های موجود در کشورمان در مقایسه با اروپا اشاره کرد و گفت: چرا در حوزه کسب و کار کشورهای اروپایی موفق بوده اند اما ما نه؟ هر کجا که جوانان ایرانی حضور داشته و ایده و عمل در کنار آن بوده با همراهی دولت و مجلس کسب و کارها موفق شدند.
وی تاکید کرد: برای روان شدن حوزه کسب و کارها در کشورمان ما نیاز به تغییرات ساختاری در گمرک کشور و بانک ها داریم، یکی از دلایلی که جوانان خوش فکر کشورمان در دیگر کشورها راحت کار می کنند اما در ایران خیر! کاملا مشخص است، نگاه بدبینانه دستگاه های اجرایی مربوطه عامل مانع تراشی و موفقیت جوانان خلاق ما است.
وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که ما ایده و عمل را داریم و تنها باید مسیر را هموار کنیم، برخی کارها بر عهده مجلس شورای اسلامی است و تربیت نیروی انسانی متخصص برعهده کارآفرینان است، اگر ما اقتصاد پویا داشته باشیم حتما موانع تولید برداشته می شود.
جایگاه های نظارتی کشور را بازتعریف کنیم
در ادامه این اجلاس سیدمصطفی فاطمی مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به موضوع مشتری مداری اشاره کرد و افزود: امروز نگاه دنیا به ارزش گذاری کالا و خدمات است و مشتری و مردم تعیین کننده جایگاه کالا و خدمات هستند اما مواجهه غلط دستگاه های دولتی ارزیاب و ناظر کشور مانع رفتار ملایم تر با مردم و مشتریان شده است.
وی افزود: زمان آن رسیده که جایگاه های نظارتی کشور را بازتعریف کنیم و بنا بر رضایت مندی مشتری حرکت کنیم.
رضایت مندی مشتری و وفادار سازی او هدف ماست
محمدرضا یارمحمدی مدیرعامل شرکت هم آورد و مجری برگزار کننده این همایش هدف از برگزاری این اجلاس را رضایت مندی مشتری با رویکرد صدای مشتری اعلام کرد و گفت: هدف مجموعه ما ایجاد فرهنگ سازی مناسب در حوزه رضایت مندی مشتری است تا به وفادارسازی مشتری و حس خوب مشتری برسیم.
وی افزود: وقتی از رضایت مندی مشتری سخن می گوییم مقصودمان ارائه خدمات مناسب به مشتریان است تا کسب و کارشان رونق پیدا کند. در این اجلاس ۲۰۰ نفر ثبت نام کردند و پس از ارزیابی در سطوح مختلف به ۷۵ مجموعه بزرگ، متوسط و کوچک از بیمه، بانک ، صنایع غذایی و خدماتی تقلیل پیدا کرد.
وی تاکید کرد: هدف ما فرهنگ سازی در موضوعات مختلف و آشنایی مجموعه های مختلف با یکدیگر ، ایجاد مشتری های جدید و آشنایی کارآفرینان با بازارهای هدف جدید است.

http://tejaratava.ir/?p=60740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.