• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با ایبنا؛

جانمایی ۷۲ ناشر آموزشی در طبقه فوقانی رواق غربی مصلی ۳۰ آوریل، ۲۰۲۳

  • کد خبر : 83519
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
جانمایی ۷۲ ناشر آموزشی در طبقه فوقانی رواق غربی مصلی ۳۰ آوریل، ۲۰۲۳
مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با اشاره به ثبت‌نام 72 ناشر آموزشی در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از جانمایی آن‌ها در فضایی به وسعت 3 هزار و 500 مترمربع خبر داد.


امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به اقدامات این انجمن در آستانه سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: بعد از پایان ثبت‌نام ناشران و ارائه اطلاعات آن‌‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به انجمن، کار بررسی اطلاعات و شرایط حضور ناشران در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آغاز شد.
 
وی افزود: در مرحله اول اطلاعات ناشران شامل تعداد عناوین، قطع کتاب‌ها، شمارگان و سایر مؤلفه‌ها را پالایش کردیم، زیرا برنامه اصلی این بود که براساس مؤلفه‌های موجود متراژ غرفه ناشران مشخص شود.
 
آصفی با اشاره به حضور ۷۲ ناشر در بخش آموزشی، ادامه داد: این ۷۲ ناشر تاکنون در فضایی به وسعت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع جانمایی شده‌اند، این ناشران از تهران و شهرستان هستند شامل ناشرانی که کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی چاپ می‌کنند؛ البته برخی نیز کتاب آموزش زبان و آموزش در سایر حوزه‌ها را نیز عرضه خواهند کرد.
 
وی با اشاره به جانمایی ناشران آموزشی در طبقه فوقانی رواق غربی مصلای امام خمینی‌(ره)، گفت: جانمایی ناشران بالای ۳۶ متر نیز طی قرعه‌کشی مشخص شد و ناشرانی که غرفه خودساز دارند براساس جانمایی‌ها می‌توانند از ۱۲ اردیبهشت، غرفه‌های خود را بسازند.
 
به گفته وی، غرفه‌های این بخش از ۶ متر به بالا شروع می‌شود و در این زمینه نقشه، محل و متراژ غرفه ناشران در سامانه درج و مشخص شده است.
 
به گزارش ایبنا؛ سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=83519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.