• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

تولید حداکثری زنجیره کلر و‌ام تی بی‌یی در پتروشیمی بندرامام

  • کد خبر : 51959
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
تولید حداکثری زنجیره کلر و‌ام تی بی‌یی در پتروشیمی بندرامام
مجتمع پتروشیمی کیمیای بندرامام در سال گذشته با تولید ۹۰۰ هزار تن انواع محصولات، توانست با دستان پر توان متخصصان داخلی، فراتر از پیش بینی‌ها به وظیفه تولید خود عمل کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، مجتمع کیمیا که یکی از مدیریت‌های فنی و تولید پتروشیمی بندرامام محسوب می‌شود، در سال ۱۴۰۰ با تولید قریب به ۹۰۰ هزار تن محصولات موفق شد، ۹۳ درصد برنامه تولید را محقق کند و عملکرد خود را مطابق با سیاست کلان شرکت در راستای اهتمام حداکثری در امر تولید به منصه ظهور برساند.

این در حالیست که تمامی واحدهای مجتمع کیمیا به تبع برنامه‌های بروزرسانی فرآیندها و رفع نقاط با ریسک بالا، تعمیرات اساسی موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشتند و تلاشگران پتروشیمی بندرامام توانستند در این مجتمع فراتر از پیش بینی‌ها عمل کنند و علاوه بر حرکت عظیم نوسازی واحدها، وظیفه تولیدی خود را به نحو احسن به مرحله اجرا برسانند.

گفتنی است این عملکرد تولیدی کیمیا باعث شد تا این مجتمع، در مجموع ۲۰ درصد از سود خالص پتروشیمی بندرامام را به خود اختصاص دهد و همچنین رتبه نخست به لحاظ تحقق تولید نسبت به برنامه را کسب کند.

مجتمع فنی و تولیدی کیمیا دارای محصولاتی همچون MTBE، سود سوز آور، گاز کلر، اسید کلریدریک، آب ژاول، اتیلن دی کلراید، وینیل کلراید منومر و نمک است.

http://tejaratava.ir/?p=51959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.