• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

توقف تیم قلعه نویی مقابل نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13439
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
توقف تیم قلعه نویی مقابل نفت مسجدسلیمان

بازی نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان از هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، از هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، عصر روز جمعه ۱۷ بهمن ماه جاری و در روزی که دو تیم گل گهر و نفت مسجدسلیمان با کسب پیروزی در این بازی می‌توانستند به جمع شش تیم بالایی جدول برسند، اما این اتفاق برای هیچ کدام از دو تیم رخ نداد تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در این بازی گل گهر فرصت های زیادی برای گلزنی داشت، اما فرهاد مجد کرمانشاهی دروازبان با انگیزه نفتی ها، مانع از گلزنی گل گهری ها شد.

ترکیب گل‌گهر مقابل نفت مسجدسلیمان

مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا اسلامی، علیرضا آرتا، یوسف وکیا، میلاد زکی پور، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، یونس شاکری و گادوین منشا

ترکیب نفت مسجدسلیمان

فرهاد کرمانشاهی، ساسان حسینی، میثم تهی‌دست، نیما انتظاری، محمدمهدی محبی، محمدمهدی احمدی، محمد بلبلی، سجاد جعفری، بهروز نوروزی فرد، مصطفی نائیج پور و مجتبی مقتدایی

در بازی امروز، فرهاد مجد کرمانشاهی سنگربان جوان نفتی‌ها موفق شد در مقابل خط آتش زهردار گل‌گهر بارها ایستادگی کند و با چند واکنش زیبا مانع از گلزنی شاگردان امیر قلعه‌نویی شد.

 کرمانشاهی که این روزها مجتبی حسینی او را به گوهری ترجیح می‌دهد، با درخشش مقابل گل‌گهر هم دومین کلین‌شیت خود را در لیگ برتر به دست آورد و هم یک امتیاز ارزشمند را برای تیمش در تقابل با گل‌گهر مدعی کسب کرد.

توقف خانگی گل‌گهر مقابل تیم منظم و تاکتیکی مجتبی حسینی و از دست دادن فرصت هم امتیاز شدن با پرسپولیس، اتفاق ویژه دیدار هفته چهاردهم گل‌گهر با نفت مسجدسلیمان بود؛ شاگردان قلعه‌نویی با این نتیجه ۱۹ امتیازی شدند و موقتا به جایگاه پنجم رفتند.

نفتی‌ها با این تساوی ارزشمند خارج از خانه با ۱۸ امتیاز به جایگاه دهم جدول صعود کردند.

بیمه دانا در این فصل با حمایت مالی از تیم خوزستانی رمق تازه ای به این تیم لیگ برتری بخشیده است.

http://tejaratava.ir/?p=13439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.