• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

توضیحات وزارت راه درباره جوسازی ها علیه اظهارات مسکنی رستم قاسمی

  • کد خبر : 35517
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
توضیحات وزارت راه درباره جوسازی ها علیه اظهارات مسکنی رستم قاسمی

وزارت راه و شهرسازی نسبت به انتشار برخی محتوای تقطیع شده از سخنان رستم قاسمی مبنی بر اینکه «قرار نیست سالی یک میلیون مسکن بسازیم»، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت راه و شهرسازی برای اطلاع و آگهی مخاطبان، متن کامل و صوت این بخش از سخنان وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران برای اطلاع و تنویر افکار عمومی منتشر می‌شود.
براین اساس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم معارفه معاون وزیر و مدیر عامل شرکت راه‌آهن، بیان کرد: مطابق قانون جهش تولید مسکن و هم خواست دولت، بنا است که در چهار سال، چهار میلیون مسکن ساخته شود. خوشبختانه قانون بسیار خوبی در مجلس به نام قانون جهش تولید مسکن در مجلس تصویب و حدود یک ماه گذشته ابلاغ شده است که این قانون می‌تواند کمکی بسیار بزرگی برای صاحبخانه‌دار شدن مردم انجام بدهد.
وی افزود: «این یک میلیون مسکن به این معنی نیست که سال اول یک میلیون ساخته شود و سال دوم یک میلیون ساخته شود. شما می‌دانید که ساخت مسکن در کشور معمولاً یکسال و نیم طول می‌کشد. برای اینکه به ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال برسیم باید شروع کارمان با بیش از یک میلیون مسکن باشد که در شورای عالی مسکن در ۱۰ روز پیش با حضور رئیس‌جمهور اعلام کردیم که ما در فاز اول ساخت حدود دو میلیون مسکن را شروع خواهیم کرد که مقدماتش فراهم شده و تفاهم‌نامه‌های آن با دستگاه‌ها امضا شده و الان عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد.»
در حالی که وزیر راه و شهرسازی از آغاز احداث دو میلیون واحد مسکونی در سال جاری خبر داده، رسانه سعودی صهیونیستی با تقطیع سخنان وی در شبکه‌های اجتماعی به نقل از رستم قاسمی اعلام کرد که «قرار نیست سالی یک میلیون مسکن بسازیم.»
فایل صوتی رستم قاسمی را از اینجا بشنوید.

http://tejaratava.ir/?p=35517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.