• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی با اولویت شهرهای کوچک و روستاها

  • کد خبر : 47978
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی با اولویت شهرهای کوچک و روستاها
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در دیدار با محمد هادی ایمانیه استاندار فارس توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی با اولویت شهرهای کوچک و روستاها را از جمله مهمترین اهداف نهاد مردمی رسالت برشمرد.

محمدحسین حسین زاده نهاد مردمی رسالت را تشکلی مردم نهاد معرفی کرد و افزود: این نهاد با شش سازمان رهیاری : انجمن حامیان فرهنگ قرض ‎الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، بانک قرض الحسنه رسالت، گروه توسعه کارآفرینی ثمین، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت، شرکت فرداپ (پلتفرم فروش محصولات کاروکسب های خرد و خانگی) به توسعه فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی کمک می‌کند.
وی با تاکید بر توسعه مشاغل خرد و خانگی در شهرهای کوچک و روستاها و مصرف در شهرهای بزرگ اظهار داشت: ما برای دستیابی به این مُهم، الگوی توسعه اجتماعی رسالت که الگویی ایرانی اسلامی است، را به کار گرفته ایم.
حسین زاده در ادامه با اشاره به فعالیت های بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یکی از سازمان های رهیاری نهاد مردمی رسالت گفت: در چند سال اخیر افق۱۴۰۰ را بانکداری بدون شعبه ترسیم کرده بودیم که خوشبختانه در حال حاضر پیشتاز در این عرصه هستیم و اعضا می توانند تمام خدمات خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی و در بستر اینترنت دریافت کنند.
در ادامه استاندار فارس با استقبال از فعالیت های نهاد مردمی رسالت گفت: این نهاد می‌تواند در صورت امکان با ورود به بخش‌هایی همچون گردشگری ، خدمات و… در توسعه کشور و استان فارس اثرگذار باشد
ایمانیه تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت به زائرین عتبات عالیات را اقدامی ارزشمند از سوی این بانک برشمرد و افزود: با حمایت و تسهیلات قرض الحسنه درصدد ساخت زائرسرایی برای زائرین در کربلا هستیم.

http://tejaratava.ir/?p=47978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.