• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

توسعه ارتباطی تمرچین برای تسهیل ارتباطات اربعین

  • کد خبر : 63768
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
توسعه ارتباطی تمرچین برای تسهیل ارتباطات اربعین
پروژه توسعه ارتباطی منطقه مرزی تمرچین، با هدف تسهیل در ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین، روز گذشته افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر روز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، طی مراسمی با حضور مهندس قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات آذربایجان غربی، مهندس کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی و مدیران محلی، در محل بیمارستان شهید سردار سلیمانی پیرانشهر، این پروژه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

پروژه توسعه پوشش ارتباطی منطقه مرزی تمرچین، شامل احداث چهار سایت ارتباطی جدید و افزایش ظرفیت یک سایت ارتباطی موجود در این منطقه است که طی فقط ۱۵ روز، توسط کارشناسان و مهندسان ایرانسل، انجام شده و به بهره‌برداری رسیده است.

چهار سایت ارتباطی جدید راه‌اندازی شده در این منطقه، با فناوری ۲G، ۳G و ۴G و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال احداث شده‌اند. همچنین سایت ارتباطی به‌روزرسانی شده در این منطقه نیز دارای فناوری ۴G است و افزایش ظرفیت آن، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده و به این ترتیب، میزان کل سرمایه‌گذاری در این پروژه، ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است.

ایرانسل همچنین با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین، اقدامات متنوع دیگری صورت داده است. از جمله این اقدامات، می‌توان به ارائه تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ ویژه اربعین، ارائه بسته‌های اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، ارائه بسته رایگان یک گیگابایتی و اینترنت وای‌فای رایگان به زائران اربعین در مناطق مرزی کشور، پشتیبانی حضوری از زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین و حل مشکلات سیم‌کارت و گوشی کاربران و نیز ارائه برخی خدمات رفاهی اشاره کرد.

امروز نیز دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، از فعالیت‌های ایرانسل برای ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی به زائران اربعین در محدوده کارخانه قند پیرانشهر، بازدید کردند.

جزئیات بیشتر در خصوص خدمات ایرانسل به زائران اربعین، اینجا قابل مشاهده است.

http://tejaratava.ir/?p=63768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.