• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

تمامی تسهیلات باقیمانده مسکن مهر در قالب نهضت ملی طی سال جاری پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 81215
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
تمامی تسهیلات باقیمانده مسکن مهر در قالب نهضت ملی طی سال جاری پرداخت می‌شود

سرپرست بانک مسکن از تلاش بانک برای پرداخت تمامی تسهیلات باقیمانده مسکن مهر در تعهد آن بانک در سال جاری خبر داد.

علی عسکری سرپرست بانک مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بخشی از عملکرد بانک را در حوزه مسکن مهر تشریح کرد و گفت: طی سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده مانده در دستور تکمیل قرار گرفت که حدود ۹۵ هزار واحد بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. با هماهنگی انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، اولویت پرداخت تسهیلات برای واحدهای باقیمانده مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالا که به طرح نهضت ملی مسکن منتقل شده  اختصاص یافته است.

سرپرست بانک مسکن ادامه داد: از آنجاییکه سقف تسهیلات مسکن مهر پاسخگوی اتمام این پروژه‌ها نیست با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی این پروژه‌ها به نهضت ملی مسکن سوق داده شد. مقرر شد تا مالکان مابه‌التفاوت تسهیلات مسکن مهر را با دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت کنند و بدین ترتیب پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر در قالب نهضت ملی مسکن زودتر به سرانجام برسد و تکمیل شود.

عسکری تصریح کرد: بخشی از تسهیلاتی که بانک مسکن در سال گذشته پرداخت کرد در حوزه تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده واحدهای مسکونی مهری که پیشرفت بالایی دارند و به نهضت ملی مسکن انتقال یافته‌اند طی سال ۱۴۰۲ تحویل شود. بانک مسکن تعهد دارد تا تامین مالی واحدهای باقیمانده مسکن مهر هرکدام که قراردادهایشان به نهضت ملی مسکن منتقل می‌شود را انجام دهد تا این کار هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

http://tejaratava.ir/?p=81215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.