• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

تقویت بازرسی‌های فرودگاه‌ها در ترمینال‌ها و رمپ پروازی

  • کد خبر : 16294
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
تقویت بازرسی‌های فرودگاه‌ها در ترمینال‌ها و  رمپ پروازی

تهران- تجارت آوا- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: بازرسی‌های فرودگاه‌ها در ترمینال‌ها و رمپ پروازی به خصوص در فرودگاه اهوازدر دستوری ویژه تقویت شد.

به گزارش روزجمعه ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، «محمد حسن ذیبخش» با اشاره به خنثی سازی هواپیما ربایی در مسیر اهواز – مشهد گفت: عامل هواپیماربایی بازداشت شده است.
وی ادامه داد: پرواز ۳۳۴ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از نوع فوکر ۱۰۰ در مسیر اهواز به مشهد در موقعیت اصفهان تهدید به بمب گذاری شد و پرواز به سرعت در ساعت ۲۲:۴۰ به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر داد. 
ذیبخش با بیان اینکه این پرواز ۶۳ مسافر ‌و ۹ خدمه پرواز داشت افزود: خلبان ضمن اعلام وضعیت فوق العاده درخواست فرود در اصفهان داشت که بدون مشکل  فرود آمد و سپس هواپیما به منطقه امن هدایت و مسافران پیاده شدند. 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواپیما ربایان دستگیر شدند و هواپیما مورد بازرسی امنیتی قرار گرفت و همچنین در دستوری ویژه بازرسی‌های فرودگاه ها در ترمینال‌ها و  رمپ پروازی به خصوص در فرودگاه اهواز تقویت شد.
ذیبخش افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به این وسیله مراتب قدردانی از زحمات ارزشمند گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از جان مسافران، خدمه پرواز و خنثی سازی توطئه هواپیماربایی در پرواز مذکور را اعلام می‌دارد.

http://tejaratava.ir/?p=16294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.