• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تقدیر و تشکر شورای عالی بازنشستگان کشوری استان مازندران از مدیران عامل صندوق بازنشستگی و گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی

  • کد خبر : 87275
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
تقدیر و تشکر شورای عالی بازنشستگان کشوری استان مازندران از مدیران عامل صندوق بازنشستگی و گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی
رضا تقوی، شورای عالی بازنشستگان کشوری استان مازندران طی نامه ای به دکتر صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی مراتب تقدیر و تشکر خود را عنوان کردند.

در متن این نامه آمده است:
در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) توفیق خدمت به قشر فرهیخته جامعه بازنشستگان عزیز به جناب آقای دکتر ترکی و همکاران خدوم ایشان نصیب گردید. لذا اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچگاه از یاد نخواهد رفت. بدینوسیله از تلاش و زحمات مستمر مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری جناب آقای دکتر ترکی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی جناب آقای دکتر ذوقی و هیات مدیره محترم آن شرکت که پیگیر موضوع تأمین رفاه بازنشستگان در حوزه گردشگری به جهت تهیه هتل در مشهد مقدس، تقدیر و تشکر می گردد.

جای بسی تقدیر و قدردانی ست که اهداف عنوان شده توسط آیت‌اله دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور درباره عدالت گردشگری و سفر ارزان و آسان در صندوق بازنشستگی کشوری به منصه عمل نشسته و بازنشستگان که به فرموده مقام معظم رهبری آیینه آینده شاغلین و کارگزاران هستند، مراتب رضایت سپاس خود را به حضور منعکس می نمایند.

از خداوند متعال برای شما و کلیه خدمتگزاران نظام، سلامتی و بهروزی و توفیق استمرار خدمت به عزیزان بازنشسته را مسئلت می نماییم.

شورای عالی بازنشستگان کشوری استان مازندران

http://tejaratava.ir/?p=87275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.