• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تقدیر فرمانده سپاه ثارالله کرمان از بانک مسکن

  • کد خبر : 55212
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
تقدیر فرمانده سپاه ثارالله کرمان از بانک مسکن
فرمانده سپاه ثارالله کرمان در دیدار با مدیرشعب بانک مسکن استان از عملکرد این بانک در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به مناطق محروم تقدیر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن کرمان با تقدیر از عملکرد این بانک در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن گفت: نگاه به بخش مسکن باید انقلابی و جهادی باشد و لازم است با یک حرکت جهادی، عقب ماندگی سال های گذشته جبران شود.

وی افزود: مسکن از نیازهای اصلی احاد جامعه و محل آرامش و آسایش است و همه اقشار به مسکن مناسب نیاز دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان تصریح کرد: سپاه در کنار سازمان ها و نهادهایی چون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در روستاهای محروم اقدام به ساخت مسکن کرده است و در ادامه این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود، اظهار امیدواری کرد که با حمایت بانک مسکن وپرداخت تسهیلات، زمینه خانه دار شدن کارکنان فاقد مسکن سپاه استان فراهم شود.

عقیل زینلی مدیر شعب استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه عمده خدمات بانک مسکن با هدف محرومیت زدایی و امید بخشیدن به مردم است، گفت: رسالت اصلی بانک مسکن تامین سرپناه برای اقشار مختلف بویژه در مناطق کم برخوردار و محروم جنوب استان کرمان است.

وی با بیان این مطلب که بانک مسکن کرمان درسال گذشته تعداد ۱۷هزار و۴۷۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۸هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است، افزود:علاوه براین تعداد، یک هزار و۶۷۳ فقره تسهیلات ازدواج نیز به زوج های جوان پرداخت شده است که اغلب در مناطق محروم جنوب استان بوده است.

زینلی یادآورشد: ۹۰ درصد تسهیلات این بانک در بخش مسکن پرداخت می شود و بانک مسکن تنها بانک عامل پرداخت تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن است.

وی افزود: بانک مسکن در سال جاری نیز همسو با سیاست های دولت در راستای تامین مالی پروژهای بخش مسکن گام بر می دارد.

http://tejaratava.ir/?p=55212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.