• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

تقدیر عضو هیات رئیسه مجلس از بانک مهر ایران

  • کد خبر : 23273
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
تقدیر عضو هیات رئیسه مجلس از بانک مهر ایران

عضو هیات رئیسه مجلس، از بانک مهر ایران بابت فعالیت این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حسینعلی حاجی‌ دلیگانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر میمه و برخوار در نامه‌ای به دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران از این بانک به علت مشارکت در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر کرد.

در متن پیام حاجی‌دلیگانی آمده: در خصوص ایفای مسئولیت اجتماعی آن مجموعه در حادثه زلزله شهر سی‌سخت، ضمن قدردانی از این اقدام انسان‌دوستانه، توفیقات آن مجموعه را در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم ایران اسلامی از درگاه خداوند منان خواستارم.

گفتنی است بانک مهر ایران که همواره در حوزه مسئولیت اجتماعی پیشرو بوده، با تخصیص بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی خود، به کمک مردم این خطه از کشورمان شتافت. از جمله اقدامات انجام شده توسط بانک مهر ایران برای کمک به مردم سی‌سخت، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان زلزله به اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، ساخت و بازسازی مراکز بهداشت روستایی با اعتبار ۵ میلیارد ریال، پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به آسیب‌دیدگان، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همکاران بانک و اختصاص آن به آسیب‌دیدگان و همچنین همدلی بانک مهر ایران با مردم زلزله‌زده در قالب طرح همیاران مهر بوده است.

http://tejaratava.ir/?p=23273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.