• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

تقدیر رییس سازمان توسعه تجارت ایران از مساعدت های بانک پارسیان در تخصیص هدفمند اعتبارات صادراتی

  • کد خبر : 16893
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
تقدیر رییس سازمان توسعه تجارت ایران از مساعدت های بانک پارسیان در تخصیص هدفمند اعتبارات صادراتی

حمید زادبوم، معاون وزیرصمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال تقدیرنامه ای خطاب به دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان از تلاش ها و مساعدت های این بانک در راستای تخصیص به موقع و هدفمند اعتبارات صادراتی با هدف کاهش هزینه های حضور صادرکنندگان در بازارهای هدف و در نهایت توسعه صادرات غیر نفتی کشورقدردانی کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بر اساس گزارش عملکرد بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات ، این بانک در چارچوب مفاد “بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی سال ۱۳۹۹” بالغ بر ۲،۰۱۵ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی از محل منابع سپرده گذاری صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است.
بنابراین گزارش “بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی” در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی وچارچوب برنامه ملی پیشبرد برون گرایی اقتصاد و به منظورو تحقق اهداف توسعه صادرات غیرنفتی سال ۱۳۹۹ ازسوی هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.
حمایت همه جانبه هدفمند از صادرات کالاها و خدمات، افزایش حجم و تنوع محصولات و خدمات و همچنین حمایت از زیرساخت ها و توسعه فعالیت های ترویجی و بازاریابی خارجی، تسهیل فرایند صادرات محصولات و خدمات و توجه به شرایط خاص اقتصادی و تجاری کشور با توجه به تحریم های ظالمانه و همچنین مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا از شاخص های مهم تدوین بسته حمایتی سال ۱۳۹۹ بوده است.

http://tejaratava.ir/?p=16893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.