• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • کد خبر : 78114
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

«سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد کشور در بازدید از استان بوشهر از عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «سیدمرتضی بختیاری» رئیس کل کمیته امداد در بازدید از استان بوشهر از عملکرد مطلوب مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان و پرداخت ۹۶ درصدی تسهیلات تکلیفی بودجه سال ۱۴۰۱ استان تقدیر کرد.
بختیاری در بازدید از استان بوشهر در جریان جشن خودکفایی و توانمندی اقتصادی ۳۰۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد، عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را شایسته تقدیر دانست.
در متن تقدیرنامه وی آمده است: «خدمت بی‌منت ردایی است پرافتخار بر قامت خدمت‌گزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی که همت خویش را رفع حوائج گروهی نمودند که در اندیشه والای امام راحل (ره) ولی نعمت خوانده می‌شوند. دست‌های پر مهر شما را می‌فشاریم که با اهتمام حضرت‌عالی و مجموعه تحت مدیریت در مسیر تسهیل فرآیند اشتغال جامعه مخاطبان کمیته امداد امام خمینی (ره) اثری ملموس و تأثیرگذار در توانمندی و خوداتکایی این خانواده‌ها داشته‌اید.
به نیابت از همه کارآفرینان این نهاد صمیمانه از همراهی آن مجموعه محترم اعم از مدیران، معاونین و کارشناسانی که در سطح شعب استان از هیچ تلاشی برای بهبود خدمات ارائه شده به این عزیزان دریغ ننموده‌اند سپاسگزاری می‌نماییم. توفیقات روزافزون جناب‌عالی و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت داریم».

http://tejaratava.ir/?p=78114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.