• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

تقدیر از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 44384
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
تقدیر از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون

مراسم تقدیر از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون به طور همزمان در سراسر کشور ازطریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسه تعاون ، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این مراسم با تبریک به واحدهای برگزیده بانک گفت: تداوم بهبود عملکرد بانک منوط تلاش همکاران شعب در ارتقای شاخص های عملکردی در دوره های زمانی جدید
می باشد.
مدیرعامل با اشاره به توقعات رییس جمهور از سیستم بانکی اظهار داشت: نگاه دولت جدید به شبکه بانکی بسیار سازنده و ارزشمند است و تعبیر رییس جمهور به بانکداران به امنای جامعه نشان از عمق نگاه راهبردی ایشان به ارکان پولی و مالی در اقتصاد است.
وی افزود: به نمایندگی از همکاران بانک توسعه تعاون و به عنوان یکی از هشت مدیر عامل منتخب شبکه بانکی در حضور رییس جمهور و مقامات اقتصادی دولت، درخصوص اقدامات موثر، مزیت‌ها و تجارب بانک در طرح‌های ملی و همچنین مشکل کمبود سرمایه بانک مطالبی عنوان نمودم و امید است با حمایت دولت، نقش موثر بانک در حمایت از تعاونگران و کارآفرینان تقویت گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: الزامات حاکمیت شرکتی در این بانک در دو سال اخیر اجرایی شده است و عمده تصمیمات و راهبردهای اجرایی بانک در حال انتقال به هیات عامل است و نقش هیات مدیره در جایگاه سیاستگذاری و نظارت تقویت می‌شود.
در ادامه جلسه سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تداوم عملکرد مالی مثبت واحدهای بانک در ضمن انجام تکالیف توسعه ای در سال جاری دنبال شده است و ۲۲ استان در وضعیت مناسب مالی قرار دارند و سایر استان‌ها نیز در مسیری هدایت می‌شوند تا با اتکا به ارتقاء درآمدهای مشاع و غیر مشاع مبتنی بر خدمات مناسب و نیز قراردادهای کارمزد محور، به لحاظ عملکرد مالی به نقطه قابل اتکایی دست یابند.
وی با اشاره به عاملیت بانک در موضوع تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: این طرح ملی فرصتی است تا با همکاری و هم‌افزایی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ نقش حمایتی بانک از کارآفرینان و تعاونگران ارتقاء یابد و همکاران شعب نیز می‌توانند از سویی مشتریان واجد شرایط را در مسیر دریافت این تسهیلات هدایت نمایند و نیز در جذب معرفی شدگان به عنوان مشتریان پایدار بانک اهتمام کافی را داشته باشند.
وی افزود: سقف اختیار مدیریت استان‌ها جهت پرداخت تسهیلات مذکور به ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: فرمان رییس جمهور مبنی بر رعایت سهل‌گیری و تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات عمومی و خرد همواره طی سال‌های اخیر مورد تاکید مدیران ارشد بانک بوده است و لزوم تبعیت برای تحقق اهداف ابلاغی رییس جمهور برای شبکه بانکی در سطوح مدیریتی و اجرایی حائز اهمیت است.
در این مراسم که همچنین با حضور امیر هوشنگ عصارزاده و محمد جعفر ایرانی اعضای هیات مدیره بانک همراه بود، تقدیر از شعب و باجه‌های برتراستانی نیز به صورت همزمان با حضور مدیران استانی برگزار شد و روسای شعب برتر لوح تقدیر مدیرعامل را دریافت نمودند
ضمن آنکه «امور فناوری اطلاعات و ارتباطات»، ادارات کل «برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد»، «سازمان و روش‌ها» و «هوش کسب و کار و توسعه محصول» زیرمجموعه معاونت امور برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و «امور بین‌الملل» زیرمجموعه معاونت امور عملیات بانکی به عنوان واحدهای ستادی منتخب مورد تقدیر قرار گرفتند.
استانهای البرز و مازندران در بین مدیریت های شعب درجه یک، استانهای گیلان و گلستان در بین مدیریت های شعب درجه دو و استانهای زنجان و قم در میان مدیریت های شعب درجه سه به عنوان استان‌های برتر مورد تجلیل واقع شدند.
همچنین شعب برتر در هر یک از رده‌های شعب ممتاز و درجه یک، دو ، سه ، چهار و پنج، شعب موفق در هر یک از شاخص‌های پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، پرداخت تسهیلات حمایتی، تحقق سود حسابداری، درصد تحقق منابع، درصد تحقق منابع ارزان قیمت، عملکرد اخذ کارمزد، صدور ضمانت نامه و باجه های برتر نیز مورد تشویق قرار گرفتند.
گفتنی است در این نشست احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب، برخی مدیران استانی و روسای شعب برگزیده نیز به صورت ویدئو کنفرانسی مطالب خود را مطرح نمودند، ضمن آنکه در این مراسم یاد همکاران فقید بانک نیز گرامی داشته شد.

http://tejaratava.ir/?p=44384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.