• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

تقدیر از مشارکت بانک مهر ایران در طرح شهید سلیمانی

  • کد خبر : 38364
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
تقدیر از مشارکت بانک مهر ایران در طرح شهید سلیمانی

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از مشارکت ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران در طرح شهید سلیمانی که به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا برگزار شد، تقدیر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، محمد صالح جوکار نمایند مردم شریف یزد و رئیس مجمع نمایندگان این استان از اقدامات بانک مهر ایران برای مقابله با ویروس کرونا و مشارکت در طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد.
در متن این تقدیر خطاب به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران آمده است:
به پاس سپاس از تلاش و زحمات بی دریغ جنابعالی و همکاران محترم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمرودند «مسئله اصلی کشور بیماری کرونا است» و در جهت انجام مسئولیت اجتماعی مجموعه و باتوجه به شرایط خاص کشور در مقابله با همه گیری ویروس کرونا بویژه در خصوص کمک به مراکز بهداشتی و درمانی منتخب استان یزد در قالب طرح شهید سلیمانی، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. توفیق جنابعالی و همکاران محترم را از خداوند متعال خواستارم.
شایان ذکر است، بانک مهر ایران در راستای برنامه های مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به شرایط بحرانی کشور در مقابله با ویروس کرونا، از محل درآمدهای وجه التزام بانک، با مشارکت در طرح شهید سلیمانی، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال را به تهیه ۲۵.۰۰۰ قلم تجهیزات پزشکی مورد نیاز پیشگیری، واکسیناسیون، درمان و کنترل بیماری کووید ۱۹، اختصاص داد.

http://tejaratava.ir/?p=38364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.