• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

تقدیر از حضور قدرتمند گروه سایپا در نمایشگاه تبریز

  • کد خبر : 72367
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
تقدیر از حضور قدرتمند گروه سایپا در نمایشگاه تبریز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا با قدرت در نمایشگاه تبریز حضور یافته و تمامی مدیران این گروه خودروساز از روز اول نمایشگاه در حال برگزاری جلسات با قطعه سازان به منظور رفع مشکلات موجود هستند و از حضورشان تشکر و تقدیر ویژه دارم.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، صابر پرنیان گفت: با وجود اقدامات بزرگی که در صنعت خودرو انجام می شود ولی متاسفانه مردم از وضعیت خودرو به لحاظ قیمت، کیفیت خدمات در عرضه و تامین ناراضی هستند و باید با تلاش بیشتر و همت فعالان این بخش، فضای مناسبی در تامین خودرو مردم ایجاد شود چراکه این توان در صنعت خودرو وجود دارد تا بتوان این خلا ایجاد شده را رفع کنیم.
او افزود: استان آذربایجان شرقی به عنوان قطب مهم و پیشران قطعه سازی در صنعت خودرو کشور است و امیدواریم با سرمایه گذاری خوبی که در این استان انجام می شود بتواند به عنوان قطب سوم قطعه سازی کشور مطرح شود.
پرنیان تاکید کرد: رشد بخش صنعت در ۹ ماه ابتدایی سال ۴٫۹ درصد بوده و این درحالی است که در چند سال گذشته این روند منفی بوده که این نشان دهنده روند مثبت تولید در کشور است .
او افزود: قطعا با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان، کیفی سازی قطعات و رفع موانع تولید با همت مضاعف و برگزاری این چنین نمایشگاه های خودرو بتوانیم ارزش آفرینی بیشتری داشته باشیم و به زودی روند مثبت و رشد صنعتی را در زندگی مردم ایجاد کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: در این نمایشگاه سعی شده قطعه سازان، دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و خودروسازان را به هم ارتباط دهیم تا کیفی سازی قطعات افزایش یابد.
او افزود: در ۹ ماه سال جاری تولید بیش از کل سال گذشته انجام شده و تقاضای واقعی هم افزایشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نداشته که این موضوع بیانگر آن است که جریان رسانه ای در کشور شکل گرفته که  مردم را دچار نگرانی کند و باید در این زمینه خودرو از کالای سرمایه ای به کالای مصرفی تبدیل شود.
پرنیان تصریح کرد: بر این اساس باید همه دست اندرکاران بخش صنعت از طراحی، تامین مواد اولیه،  قطعه ساز و خودروساز با همکاری مناسب تلاش کنند که در یک برنامه کوتاه مدت دغدغه مردم برطرف شود که این موضوع با رونمایی از محصولات جدید، افزایش حجم تولید و رشد قطعه سازی با کمک شرکت های دانش بنیان شدنی است.
او افزود: امسال گروه خودروسازی سایپا با قدرت در نمایشگاه تبریز حضور یافته و تمامی مدیران این گروه خودروساز از روز اول نمایشگاه در حال برگزاری جلسات با قطعه سازان به منظور رفع مشکلات موجود هستند و از حضورشان تشکر و تقدیر ویژه دارم و امیدوارم این فرایندها در یک برنامه منسجم و منظم باعث رشد تولید و کیفی سازی خودروها شود و در عرضه خودروها به مصرف کننده واقعی روند مناسبی ایجاد شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور خودروهای جدید تجاری که گروه سایپا در این نمایشگاه عرضه کرده گفت: استان آذربایجان شرقی از نظر تعداد خودرو تجاری رتبه اول در کشور را دارد و به دلیل اقتصادی بودن این استان و همچنین همجواری با سایر استان های دیگر نیاز به خودروهای جدید تجاری و مسافری وجود دارد و امیدوارم در این خصوص خودروسازان بزرگ کشور در جهت تامین خودروهای تجاری، باری و مسافری استان تلاش کنند و صنعت حمل و نقل  را که بافت فرسوده ای در این استان دارد ارتقا دهند.
او با تقدیر از عملکرد شرکت سایپا آذربایجان، گفت: سایپا آذربایجان یکی از شرکت های قطعه ساز خوب این استان است که در چند سال اخیر رشد مناسب تولید داشته است و امیدواریم این روند را همچنان ادامه دهد.
او گفت: قطعا در تامین تسهیلات و حمایت از فرایند تولید و تامین انرژی به شرکت های قطعه ساز حمایت بیش از گذشته انجام خواهد شد و هیچ محدودیتی در تولید وجود نخواهد داشت تا اینکه بتوانیم محصولات با کیفیت و قیمت تمام شده پایین و صادرات محور داشته باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=72367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.