• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3
همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛

تفاهم نامه تأمین مسکن کارکنان شرکت های فولاد اکسین خوزستان و شرکت فولاد خوزستان امضا شد

  • کد خبر : 83282
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
تفاهم نامه تأمین مسکن کارکنان شرکت های فولاد اکسین خوزستان و شرکت فولاد خوزستان امضا شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از امضای تفاهم نامه تامین‌ مسکن کارکنان فولاد خوزستان و فولاد اکسین با سازمان ملی زمین و مسکن خبرداد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در‌ جلسه ای که با حضور دکتر زمان پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: تامین مسکن کارکنان ۲ شرکت بزرگ فولاد خوزستان و فولاد اکسین خوزستان را آغاز از اولویت های ماست و اقدامات اولیه آن در حال انجام است.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم از ابتدا اراده خود را در حوزه چالش بکار گرفته است، افزود: در بحث تامین مسکن همه ظرفیت‌ها، توان دولت، بخش خصوصی و مردم و صنایع باید بکار گرفته شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اخیراً در شورای عالی مسکن رئیس جمهور بر تامین و ساخت صنعت شهرها برای کارکنان صنایع بزرگ‌ تاکید کرده است.
وی ادامه داد: تاکنون تفاهم نامه ۸۴ هزار نفر از کارکنان صنایع بزرگ مانند مس ایران، چادرملو و گل گهر با سازمان ملی مسکن امضا شده است و اراضی مشخص شده است و حدود ۱۴۰ هزار واحد نیز در آستانه عقد تفاهم نامه است.
ترکی خبرداد: امروز نیز تفاهم نامه ۴۰ هکتار زمین از زمین‌های مناسب خوزستان برای تامین مسکن کارکنان فولاد خوزستان و فولاد اکسین با سازمان ملی مسکن به امضا رسیده تا در اختیار واجدان شرایط قرار گیرد.
وی عنوان کرد: طی این تفاهم نامه نزدیک ۶ هزار واحد در این زمین جایگذاری خواهد شد و بعد از مراحل لازم در اختیار واجدان شرایط قرار می‌گیرد.

علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در در ادامه این جلسه گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و از همه مهم تر در اجرای سیاست های دولت مردمی در نهضت ملی مسکن ، انشالله صدها واحد مسکونی در شهر اهواز برای کارکنان شرکت های فولاد اکسین خوزستان و فولاد خوزستان ساخته می شود.
محمدی با اشاره به اهمیت موضوع مسکن کارکنان گفت: برای اجرای این امر مهم همزمان با حضور ریاست محترم جمهور، و با حضور جناب آقای دکتر ترکی و دکتر زمانپور مدیران عامل صندوق بازنشستکی کشوری و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تفاهم نامه ساخت واحدهای مسکونی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت های فولاد اکسین خوزستان و شرکت فولاد خوزستان امضا شد.
درباره جزئیات بیشتر این تفاهم‌نامه مهم علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: بعد از جلسات متعدد با مدیران وزارت مسکن و شهرسازی در جهت کمک به ساخت مسکن و ساخت ساختمان‌هایی با کیفیت مناسب برای کارکنان شرکت های فولاد اکسین خوزستان و فولاد خوزستان تفاهم نامه‌ مورد نظر تهیه شده تا در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اهواز پروژه های مسکونی ساخته شود.
علی محمدی افزود:تأمین مسکن با کیفیت و ایمن از اولویت های شرکت های فولاد اکسین خوزستان و فولاد خوزستان می‌باشد و این کار توسط افراد و شرکت‌های دارای تخصص و صلاحیت لازم انجام می شود تا کارکنان این شرکت که بخش بزرگی از سرمایه خود را بابت خرید مسکن پرداخت می‌کنند با آرامش خیال در رفاه زندگی کنند.
محمدی گفت: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه مقرر شد باهمدلی مسئولین مسائل مربوط به صدور پروانه ساختمانی تسهیل شود و سرعت صدور مجوزات لازم بالا برود و بروکراسی‌های مربوطه از بین رفته تا بتوان هر چه سریعتر کار ساخت مسکن را مطابق تفاهم‌نامه فوق انجام داد و کار ساخت نیز توسط افراد و شرکت‌های دارای صلاحیت انبوه ساز یا سازنده ذیصلاح یا پیمانکاران دارای رتبه بعد از ارائه درخواست و نسبت به توانایی‌ها و ظرفیت هر شرکت انجام می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=83282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.