• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

تفاهم‌نامه بیمه‌ای بین بیمه دانا و پلیس فتا به امضاء رسید

  • کد خبر : 63191
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
تفاهم‌نامه بیمه‌ای بین بیمه دانا و پلیس فتا به امضاء رسید

شرکت سهامی بیمه دانا و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا (فتا) در خصوص تجمیع امور بیمه‌ای در حوزه بیمه‌های اشخاص، اموال و مسئولیت، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، موضوع این تفاهم‌نامه، همکاری مشترک به‌منظور تجمیع امور بیمه‌ای در حوزه بیمه‌های اشخاص، اموال و مسئولیت پلیس فتا در سراسر کشور است که توسط شعبه بیمه دانا در کاشان، اجرا می‌شود.
این تفاهم‌نامه روز دوشنبه، ۱۴ شهریورماه سال‌جاری میان دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا و سرتیپ دوم ستادی حسین ابراهیمی، معاون رئیس پلیس فتا، امضاء و مبادله شد.
مدیرعامل بیمه دانا در مراسم امضای این تفاهم‌نامه طی سخنانی، بر اجرای کامل مفاد تفاهم‌نامه‌ به ویژه در بعُد مسئولیت اجتماعی تاکید و یادآور شد: ملت ایران مدیون خدمات نیروهای ‌امنیتی و نظامی، به ویژه مجموعه پلیس فتا در کشور هستند.  
وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، با ارائه تحلیلی از عملکرد شش ماهه و همچنین توانمندی‌های شرکت بیمه دانا عنوان کرد: این شرکت به‌واسطه‌ تلاش‌های تیمی و با تشکیل کادری تخصصی و توانمند، مسیر روشنی را در صنعت بیمه پیش‌رو دارد که حرکت در این مسیر را مدیون اعتماد مشتریان شرکت نیز هستیم.  
دکتر جعفری با اشاره به اینکه بیمه دانا با ۱۲ هزار مرکز ‌درمانی اعم از دولتی و خصوصی طرف قرارداد است، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مجموعه‌های بزرگی چون وزارت آموزش و پرورش، ناجا و وزارت کشور، همچنین خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر تردد و مرزهای ایران، تنها بخشی از توانمندی‌های شرکت بیمه دانا است که افتخاری بزرگ و ارزشمند برای این شرکت است. 
مدیرعامل بیمه دانا همچنین از تقویت بسترهای خدمات الکترونیکی این شرکت خبر داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک، صفر تا صد فعالیت‌های بیمه‌گری به صورت هوشمند انجام ‌می‌شود که با اجرای این مدل، حلقه مفقوده صنعت بیمه توسط شرکت بیمه دانا تکمیل خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=63191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.