• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
رئیس سازمان بورس:

تعیین برنامه هفتگی و افزایش عرضه خودرو در بورس، باعث تعدیل بیشتر قیمت‌ها می‌شود

  • کد خبر : 72927
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
تعیین برنامه هفتگی و افزایش عرضه خودرو در بورس، باعث تعدیل بیشتر قیمت‌ها می‌شود
مجید عشقی در رابطه با برنامه‌های در دست اقدام برای افزایش عرضه خودرو در بورس گفت: امیدواریم با سلسله اقداماتی، از جمله اصلاح ساختار مالی شرکت‌های خودروسازی، اصلاح مدیریت شرکت‌ها، تامین قطعات، افزایش بهروری و... که وزارت صمت نیز پیگیر آن است، بتوانیم عرضه خودرو را افزایش دهیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امشب در حاشیه دویست و سی و نهمین جلسه شورای عالی بورس در رابطه با برنامه‌های در دست اقدام برای افزایش عرضه خودرو در بورس گفت: امیدواریم با سلسله اقداماتی، از جمله اصلاح ساختار مالی شرکت‌های خودروسازی، اصلاح مدیریت شرکت‌ها، تامین قطعات، افزایش بهروری و… که وزارت صمت نیز پیگیر آن است، بتوانیم عرضه خودرو را افزایش دهیم.

وی افزود: عرضه خودرو در بورس قطعا منجر به افزایش قیمت نشده و شاهد آن هستیم که روند قیمتی خودروهایی که در بورس عرضه شده‌اند، منطقی‌تر است.

دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: امیدواریم با افزایش عرضه‌ها و تعیین برنامه عرضه هفتگی، این افزایش قیمت‌ها کنترل شود و منافع حاصل از این عرضه‌ها به نحوی به خودروساز و مردم برسد که خودروساز در سال‌های آینده افزایش تولید و توسعه محصولات جدید را، در دستورکار داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم با عرضه خودروها با قیمتی منطقی در بورس، خودروساز بتواند افزایش تولید و عرضه داشته باشد که خود این موضوع باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=72927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.