• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1
بازدید مدیران ارشد پترول از پتروشیمی ایلام:

تعیین استراتژی افزایش ظرفیت تولید/پترول، پشتیبان پتروشیمی ایلام است

  • کد خبر : 56611
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۸
تعیین استراتژی افزایش ظرفیت تولید/پترول، پشتیبان پتروشیمی ایلام است
مدیران ارشد گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس از واحدهای مختلف پتروشیمی ایلام بازدید و راهبردها، آینده‌ طرح‌ها، مشکلات و راه حل‌ها برای افزایش ظرفیت تولید بررسی شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، علی علیرضانژاد نماینده ستاد و عضو هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری با تمجید از تلاش‌های صورت گرفته و ماندگار مدیران و کارکنان در این مجتمع بزرگ، گفت: پتروشیمی ایلام از سرمایه‌گذاری‌های شاخص پترول محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه ایلام یک استان مرزی و کمتر توسعه‌یافته است و پتروشیمی در استانی با شرایط خاص قرار گرفته افزود: اقداماتی صورت گیرد تا مردم منطقه تاثیر وجود این شرکت را در زندگی خود حس کنند.
وی با بیان اینکه منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها را می‌توان از طریق سیستم بانکی کشور و از درون هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تأمین کرد، افزود: بر این اساس باید صنایع پتروشیمی با کمترین ریسک و بیشترین بازدهی از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای افزایش ظرفیت تولید وبهره‌وری گام بردارند.
این مدیر ارشد پترول ادامه داد: مجموعه مدیران پتروشیمی ایلام اصل را بر تولید قرار دهند و از حواشی که به جایگاه تولیدآسیب می‌زند به دور باشند تا زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در منطقه فراهم گردد.
علیرضانژاد ابراز امیدواری کرد: مدیران دولتی، ذینفعان، فعالان اجتماعی و رسانه‌های منطقه حامی تولید، سرمایه‌گذاری و صنعت پتروشیمی باشند.
علیرضا نژاد در پایان با بیان اینکه مدیران جهادی در هر عرصه‌ای ورود کردند موفق ظاهر شده‌اند تاکید کرد: مجموعه «پترول» پشتیبان پتروشیمی ایلام است.
حسن نجفی سمنانی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی با بیان اینکه نگاه تیم جدید مدیریتی به تولید و پتروشیمی ایلام مثبت، راهبردی و قابل تقدیر است، گفت: با همت و حضور نیروهای با تجربه و متخصص طی دو سال آتی آینده بسیار درخشانی پیش روی پتروشیمی ایلام است.
وی به راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام پس از ۱۷ سال به دست متخصصان و صنعتگران کشور و فرزندان استان ایلام بدون حضور سازندگان و کارشناسان خارجی اشاره کرد و افزود: تولید محصول استراتژیک DMDS CHAVAR65 و ثبت تجاری آن، تولید بیش از یک میلیون و سیصد هزار تن پلی‌اتیلن سنگین از ابتدای تولید تا پایان خرداد سال جاری و تولید بیش از ۲۰۰ هزار تن اتیلن تنها گوشه‌ای از تلاش‌های مجموعه پتروشیمی ایلام در راستای تحقق شعار سال است.
گرشاسبی رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام نیز گزارش کاملی از میزان خوراک، تولید، محصولات و طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام ارائه کرد.

http://tejaratava.ir/?p=56611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.