• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

تعمیرات اضطراری واحد NF3 پتروشیمی بندرامام با موفقیت انجام شد

  • کد خبر : 16538
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
تعمیرات اضطراری واحد NF3 پتروشیمی بندرامام با موفقیت انجام شد

با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تعمیرات اضطراری واحد NF3 پتروشیمی بندرامام بدون هیچگونه حادثه انسانی و صنعتی با موفقیت انجام شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، در ۲۵ بهمن ماه سال جاری واحد NF3 این شرکت با هدف دریافت خوراک حداکثری و رفع موانع تولید وارد تعمیرات اضطراری شد که این تعمیرات با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و با چهل هزار نفر ساعت کار بدون حادثه با موفقیت به پایان رسید.

پتروشیمی بندرامام بابرنامه‌ریزی لازم در مدیریت فنی و تولید فرآورش یک و با مشارکت بخش‌های مختلف علی‌رغم وجود محدودیت‌های کرونایی طی ۱۶ روز تعمیرات این واحد را با موفقیت و بدون هیچگونه حادثه انسانی و صنعتی اجرایی و در دهم اسفندماه به پایان رساند.

گفتنی است از سال ۱۳۹۵ تاکنون در واحد NF3 در این سطح و به این سبک و شیوه تعمیراتی انجام نشده بود که می‌توان از اهداف مهم و اقدامات تاثیرگذار در این تعمیرات اضطراری به افزایش توان عملیاتی، جلوگیری از نوسانات تولید، افزایش دریافت خوراک بیشتر، جلوگیری از خوردگی در خطوط و ظروف، لایروبی حوضچه‌ها (Cooling)، اورهال توربین وکمپرسورها، تعویض تجهیزات فرسوده و بازسازی آنها اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی بندرامام دارای سه واحد NF است که این واحد وظیفه دریافت خوراک مایعات گازی (NGL) و تولید محصولات مختلف گازی را دارد.

http://tejaratava.ir/?p=16538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.