• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

تسهیلات اشتغال پایدار روستایی بانک توسعه تعاون از ۳۰ هزار میلیارد ریال گذشت

  • کد خبر : 56142
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
تسهیلات اشتغال پایدار روستایی بانک توسعه تعاون از ۳۰ هزار میلیارد ریال گذشت

بانک توسعه تعاون از ابتدای اجرای «طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری» تا ۲۸ خرداد سال جاری ۳۰ هزار و ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،اطلاعات سامانه کارا نشان می دهد که تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در این سرفصل ۵۴ هزار شغل در سراسر کشور ایجاد کرده است.
بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی توسعه ای و به عنوان بانک عامل در این طرح بزرگ ملی توانسته است به ۲۷ هزار و ۳۵۰ طرح در تمام استان های ایران تسهیلات اشتغال پایدار را تخصیص دهد.
اطلاعات سامانه کارا نشان می دهد، استان کرمانشاه با ۵۹۳۶ اشتغال ایجاد شده در رتبه اول، استان‌های خراسان رضوی با ۴۲۹۹، سیستان و بلوچستان با ۲۸۰۶، فارس با ۲۵۵۳ و هرمزگان با ۲۲۸۸ در رتبه دوم تا پنجم اشتغال زایی قرار دارند.
استان‌های کرمانشاه با ۴۷۹۷ طرح، سیستان و بلوچستان با ۱۹۶۳، گلستان با ۱۴۶۱، گیلان با ۱۳۵۳ و فارس با ۱۱۹۲ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های پرداختی در این طرح ملی قرار دارند.
همچنین استان‌های کرمانشاه با پرداخت ۲۳۹۸ میلیارد ریال، سیستان و بلوچستان با ۱۷۳۳، خراسان رضوی با ۱۶۵۸، مازندران با ۱۲۹۱وگیلان با ۱۲۵۶میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.
از ابتدای اجرای طرح «اشتغال پایدار روستایی وعشایری»، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل این طرح اقدامات و فعالیت‌های قابل توجهی در این موضوع انجام داده است.
بانک توسعه تعاون در کنار دو بانک و یک صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایری را بر عهده دارد. این طرح بزرگ ملی از سال ۱۳۹۷ به طور رسمی آغاز شده است.

http://tejaratava.ir/?p=56142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.