• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

تخفیف عیدانه خرید بیمه حوادث انفرادی بیمه تعاون

  • کد خبر : 52130
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
تخفیف عیدانه خرید بیمه حوادث انفرادی بیمه تعاون
بیمه حوادث انفرادی بیمه تعاون از عید سعید فطر تا پایان اردیبهشت ماه مشمول تخفیف خرید 20 درصدی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، به مناسبت عید سعید فطر، این شرکت برای خرید بیمه نامه حوادث انفرادی تخفیف ۲۰ درصدی در نظر گرفته است.
علاقه مندان می توانند از عید سعید فطر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به تهیه بیمه نامه حوادث انفرادی بیمه تعاون با تخفیف در نظر گرفته شده اقدام کنند.
حق بیمه حوادث انفرادی چیست؟
حق بیمه مبلغی است که بابت خرید بیمه توسط بیمه‌گزار پرداخت می‌شود. با پرداخت حق بیمه، بیمه‌گزار می‌تواند از مزایای بیمه استفاده کند و بیمه‌گر نیز موظف است در زمان لازم به وی خسارت پرداخت کند. حق بیمه حوادث انفرادی بر اساس شغل بیمه‌گزار تعیین می‌شود. مشاغل در بیمه حوادث با ۵ طبقه دسته‌بندی می‌شوند. این طبقه‌بندی بر اساس میزان پرخطر و یا کم‌خطر بودن مشاغل است. در هر طبقه سقف تعهدات پرداختی سرمایه فوت و یا پوشش‌های بیمه حوادث انفرادی متفاوت است. مورد دیگری که بر میزان پرداختی حق بیمه حوادث انفرادی اثر می‌گذارد مدت‌زمان بیمه‌نامه است. اگرچه طول زمان بیمه‌نامه به طور معمول یک سال است اما بیمه‌گزار می‌تواند مدت‌زمان بیمه خود را کاهش دهد. در این صورت حق بیمه بر اساس تعداد روزهای درخواستی بیمه‌گزار محاسبه می‌شود.
بیمه حوادث انفرادی شامل چه پوشش هایی است؟
بیمه حوادث انفرادی در کل دارای سه پوشش اصلی و سه پوشش فرعی است.
پوشش‌های اصلی شامل فوت، نقص عضو و ازکارافتادگی دائم است. پوشش‌های فرعی هزینه‌های پزشکی، غرامت روزانه عمومی و غرامت روزانه بستری شدن را در برمی‌‌گیرد. اگر بیمه‌‌گزار بر اثر حادثه فوت کند، کل سرمایه‌ای که در بیمه‌نامه قیدشده به وارثانش می‌رسد. در صورت نقص عضو نیز با توجه به تشخیص کلی یا جزئی بودن، مبلغی به فرد پرداخت می‌شود.
همچنین پوشش‌های فرعی به انتخاب بیمه‌گزار است که با پرداخت حق بیمه بیشتر می‌تواند از مزایای این پوشش‌ها نیز استفاده کند. این پوشش ها عبارتند از:
پوشش هزینه‌های پزشکی: اگر بیمه‌گزار در اثر حوادث نیاز به استفاده از خدمات پزشکی و درمانی داشته باشد، با داشتن این پوشش می‌تواند از بیمه حوادث انفرادی خود غرامت دریافت کند.
پوشش غرامت روزانه ناشی از بستری شدن: هرگاه بیمه‌گزار در اثر حوادثی که تحت پوشش بیمه‌نامه بوده در بیمارستان بستری شود، با این پوشش از بیمه حوادث غرامتی معادل ۲۴ ده‌هزارم سرمایه فوت دریافت می‌کند.
پوشش پرداخت غرامت روزانه: اگر بیمه‌گزار در اثر حوادث دچار ازکارافتادگی موقت شود، بیمه حوادث انفرادی مبلغی معادل ۱۲ ده‌هزارم سرمایه فوت را به عنوان غرامت روزانه به بیمه‌گزار پرداخت می‌کند. این پوشش ویژه بیمه حوادث انفرادی است.

http://tejaratava.ir/?p=52130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.