• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

تحقق ۱۱۶ درصدی برنامه تولید و ثبت رکورد ماهیانه واحد احیاء مستقیم در فولاد سفیددشت

  • کد خبر : 86330
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
تحقق ۱۱۶ درصدی برنامه تولید و ثبت رکورد ماهیانه واحد احیاء مستقیم در فولاد سفیددشت

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت گفت: واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت در دومین ماه از سال مهار تورم و رشد تولید موفق به کسب رکوردی جدید شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  ایراسین، مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت از ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه واحد احیاء مستقیم در این شرکت خبر داد.

ایمان سلیمانی اظهار کرد: کارکنان پرتلاش مجموعه فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تولید ۸۶ هزار و ۱۱۰ تن آهن اسفنجی در اردیبهشت‌ماه موفق به ارتقای ۱۰۰۲ تنی رکورد ماهیانه این محصول شدند.

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت ادامه داد: با یاری خداوند متعال و تلاش بی‌وقفه تمامی همکاران، این ماه توانستیم رکورد ماهیانه ۸۵۱۰۸ تنی ثبت شده در خرداد ماه سال گذشته را ارتقا داده و برنامه تولید سال جدید را به میزان ۱۱۶ درصد محقق کنیم.

سلیمانی در ادامه خاطر نشان کرد: اولویت شرکت فولاد سفیددشت در سال جدید تثبیت تولید واحد احیاء مستقیم با ظرفیت نامی و ایجاد آمادگی برای راه‌اندازی واحد فولادسازی و ریخته‌گری است.

سلیمانی در پایان از حمایت‌های سهامداران، مدیران عالی شرکت و همت و تلاش کلیه کارکنان و پیمانکاران برای تداوم موفقیت‌های بزرگ‌ترین واحد فولادی استان قدردانی کرد.

http://tejaratava.ir/?p=86330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.