• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

تحقق دستور ریاست جمهوری درخصوص سفرهای آسان و ارزان در صندوق بازنشستگی کشوری

  • کد خبر : 87278
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
تحقق دستور ریاست جمهوری درخصوص سفرهای آسان و ارزان در صندوق بازنشستگی کشوری
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی هتل مناسبی را در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در اختیار گرفته است، اعلام کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، این هتل از ابتدای تابستان درخدمت بازنشستگان خواهد بود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی» گفت: برای سال های متمادی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مرکز اقامتی در مشهد مقدس نداشت و این موضوع خدمت رسانی به بازنشستگان برای سفر به مشهد را با مشکل روبرو کرده و هزینه سفر به شهر مقدس را بالا برده بود.

ترکی این اقدام را در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به بازنشستگان عزیز و اجرای دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر لزوم فراهم کردن امکان سفر ارزان برای هموطنان اعلام کرد و گفت: به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ابلاغ شد که تدبیر لازم برای تسهیل و قسطی شدن هزینه سفر را هم در دستور کار قرار دهد.
ترکی اذعان نمود: معتقدیم که تعمیم گردشگری و سفر ارزان برای بازنشستگان در زنجیره خدماتی شرکت مذکور در کل کشور، تحولی بنیادین در راستای خدمات گردشگری و عملیاتی شدن برنامه های دولت مردمی در این راستا بوده و طرح‌های تقسیط و تخفیف هزینه این سفرها نیز رسالت والای مسئولین برای پاسداشت زحمات و تلاش های ایثارگونه بازنشستگان معزز می باشد.

http://tejaratava.ir/?p=87278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.