• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

تحقق برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در احیای استیل فولاد بافت

  • کد خبر : 51894
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
تحقق برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در احیای استیل فولاد بافت

مدیرعامل شرکت احیا استیل بافت اعلام کرد: اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۰ در بخش‌های مختلف به ویژه بخش تولید مطابق با ظرفیت اسمی تحقق یافت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، عطارد گودرزی گفت: میزان تولید آهن اسفنجی شرکت احیا استیل بافت در سال ۱۴۰۰ (با وجود قطعی برق و گاز در بخشی از ایام سال) به ۸۰۰ هزار تن رسید که معادل ظرفیت اسمی است.

وی افزود: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاز ۲ شرکت نیز در حال حاضر به ۵۳ درصد رسیده است که امیدواریم با تلاش همه همکاران تا پایان سال جاری شاهد راه اندازی آزمایشی آن باشیم. برنامه افتتاح رسمی در بهار سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: شرکت احیا استیل بافت در سال گذشته موفقیت‌هایی کسب کرد که از جمله آنها پیاده‌سازی نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر برنامه، شناسایی ریسک و فرصت‌های سازمانی بر اساس مدل FMEA، بازنگری فرایندهای سازمانی براساس مدل APQC، تدوین سند برنامه‌ریزی استراتژی میان مدت و بلندمدت، استقرار سیستم MIS در حوزه‌های عملیاتی و استقرار نرم افزار هوش تجاری(BI) است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به ” تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین “، در خصوص برنامه های سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: شرکت برای تحقق شعار امسال، در جهت تولید حداکثری و با کیفیت مطابق ظرفیت اسمی کارخانه گام خواهد برداشت که این مهم در تدوین برنامه تولید سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

گودرزی افزود: از اهم اهداف عملیاتی سال ۱۴۰۱ می‌توان به تحقق برنامه تولید مطابق ظرفیت اسمی، تکمیل فاز ۲ و راه‌اندازی گرم آن تا پایان سال، تحقق برنامه زمانبندی پروژه های توسعه، مدیریت مصارف انرژی و کاهش توقفات تولید نام برد.

شرکت احیا استیل بافت با ظرفیت تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

http://tejaratava.ir/?p=51894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.