• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

تحقق۱۱۳ درصدی برنامه تکلیفی بیمه آسیا در سال۱۳۹۹

  • کد خبر : 20100
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
تحقق۱۱۳ درصدی برنامه تکلیفی بیمه آسیا در سال۱۳۹۹
حاصل فعالیت بیمه آسیا در سال 1399، تحقق113 درصدی برنامه تکلیفی و ثبت تراز مثبت 3 هزار و 840 میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال 98 بیش از 44 درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی  بیمه آسیا، این شرکت در سال ۱۳۹۹، بیش از ۸ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان حق بیمه تولید نمود که نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۴۱ درصد افزایش داشته است و ۴ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نسبت به سال قبل از آن ۳۸ رشد داشته است . به عبارت دیگر، یک هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان تراز این شرکت نسبت به سال ۹۸ افزایش یافته است.

بنابر این گزارش، بیمه آسیا با کاهش سهم دو رشته پر ریسک بیمه شخص ثالث و بیمه درمان و با افزایش سهم رشته های کم ریسک در پرتفوی خود و همچنین مدیریت و کنترل ریسک بیمه نامه ها، نسبت خسارت خود را با یک درصد کاهش، از ۵۵٫۵۳ درصد در سال ۹۸ به ۵۴٫۵۷ درصد در سال ۹۹ کاهش داد.

در این گزارش با اشاره به بهبود ترکیب پرتفوی این شرکت، آمده است: از کل پرتفوی شرکت در سال۱۳۹۹، رشته بیمه شخص ثالث و حوادث راننده ۴۲٫۶ درصد و رشته بیمه درمان نیز ۱۵٫۸ درصد از کل پرتفوی را به خود اختصاص دادند که در هر دو رشته، ۲درصد کاهش  نسبت به سال ۱۳۹۸ را می بینیم.

این گزارش تصریح می کند، با اتخاذ مکانیسمی هوشمندانه در بیمه بدنه خودرو، سهم رشته بیمه بدنه خودرو از ۱۳٫۹ درصد در سال ۹۸، به ۱۶٫۳ درصد در سال ۹۹ افزایش پیدا کرد و سهم آن با سهم رشته بیمه درمان، برابر شد.

http://tejaratava.ir/?p=20100

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.