• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

تجمع بزرگ کارگری و کارفرمایی «مردان میدان تولید»

  • کد خبر : 43194
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
تجمع بزرگ کارگری و کارفرمایی «مردان میدان تولید»

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی تجمع بزرگ کارگری و کارفرمایی «مردان میدان تولید» با حضور کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو و دیگر شرکت های تولیدی و صنعتی در مرقد مطهر امام راحل(ره) برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- در این گردهمایی که در ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا(س) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، فرمانده سپاه بزرگ تهران و جمعی از کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو و شرکت های تولیدی و صنعتی برگزار شد، ضمن پاسداشت مقام شامخ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، از تلاشهای کارگران سنگر تولید در شرایط سخت تحریمی قدردانی شد. 
در تجمع شش هزار نفری گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه محمد رسول ا…(ص) تهران بزرگ در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، توزیع ۱٠ هزار بسته معیشتی توسط بسیج جامعه کارگری و کارفرمایی نیز به خانوارهای کم برخوردار انجام شد. 
در پایان این گردهمایی، از خانواده های شهیدان وحید زمانی نیا، هادی طارمی، شهروز مظهری نیا، حجت الاسلام علی تمامزاده و شهیدان باقیانی تجلیل شد.

http://tejaratava.ir/?p=43194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.