• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تجلیل مدیرعامل بانک صادرات ایران از جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس

  • کد خبر : 17731
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
تجلیل مدیرعامل بانک صادرات ایران از جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس

مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در دیدار با سید کاظم موسوی، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از وی تجلیل کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌الله صیدی در این دیدار جانبازان دوران دفاع مقدس را گنجینه‌های ارزشمند و ذخایر معنوی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: بانک صادرات ایران به برکت وجود ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس و با بهره گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت تلاش دارد ضمن تقویت پایه‌های اقتصادی و حمایت از بخش‌های  تولیدی ، تاثیر تحریم‌ها و عدم‌تعادل‌های تحمیل شده بر اقتصاد کشور را کاهش دهد.
وی با گرامیداشت  فداکاری ها و  ‌از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران، بهترین ادای دین به آنان را تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان و از  زحمات و اهتمام ارزنده سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.
مدیر عامل بانک صادرات ایران در این دیدار که با حضور  مدیران ارشد بانک همراه بود، گفت: حجت الاسلام سید کاظم موسوی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس است که اکنون در سنگر تقنین با اخلاص و با همه توان برای کشور و ملت تلاش می‌کند و آثار جراحات  عمیق شیمیایی و سنگینی دستگاه کمک تنفسی که همیشه به همراه دارد، مانع از همت وی در گره‌گشایی از  کار مردم نیست.
وی افزود: برای من  افتخاری بزرگ است که  سالروز  میلاد حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و علمدار جانباز کربلا را به ایشان و برادر بزرگوارم، جناب  آقای سیدبیوک موسوی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بانک که از جانبازان سرفراز هستند تبریک عرض کنم تا ادای دین کوچکی به تمام جانبازان سربلند کشور به ویژه همکاران جانباز و  ایثارگر در بانک صادرات ایران باشد.

http://tejaratava.ir/?p=17731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.