• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

تجلیل جامعۀ پزشکی از ایرانسل برای حمایت از مدافعان سلامت

  • کد خبر : 17281
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
تجلیل جامعۀ پزشکی از ایرانسل برای حمایت از مدافعان سلامت
همزمان با یک سالگی شیوع ویروس کرونا در ایران، طی مراسمی، از اهتمام ویژۀ ایرانسل به همراهی و حمایت از مدافعان سلامت در راستای مسؤولیت اجتماعی، تقدیر و لوح‌ویژه‌ای از سوی وزیر بهداشت و رئیس کل سازمان نظام پزشکی، به مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مراسم با عنوان «اختتامیۀ رویداد کرونا روایت و تجلیل از حامیان مدافعان سلامت»، صبح دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹، با حضور دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران، مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، دکتر ایرج حریرچی معاون کل و دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام دبیر قرارگاه مبارزه با کرونای ستاد کل نیروهای مسلح و شماری از مدیران، پیشکسوتان و فعالان عرصه سلامت و رسانه از جمله عادل فردوسی‌پور، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

این رویداد، با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری، با هدف ثبت و ضبط رویدادها و مجاهدت‌های دوران مبارزه با کرونا به زبان هنر، در دو بخش، شامل جشنواره «کرونا روایت یک سال همدلی و ایثار» و «ارتقای سلامت جامعه و مسؤولیت اجتماعی» توسط وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی برگزار شد که در بخش دوم، از ایرانسل به خاطر همراهی و حمایت از مدافعان سلامت و جامعۀ پزشکی، با اهدای لوح‌ویژه، تجلیل شد. در بخش کرونا روایت هم ۸۰۰۰ اثر در جنبه‌های مختلف هنری داوری شدند و از آثار برتر تقدیر شد. در این مراسم همچنین از کتاب «کرونا روایت» (در چندین مجلد) و کتاب «نبرد ناشناخته» رونمایی شد.

در لوح‌ویژۀ اهدا شده به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل که به امضای دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی ایران رسیده، آمده است: «حماسه مدافعان سلامت محقق نمی‌شد اگر فرهنگ ایثار و همدلی در فرهنگ ملی-مذهبی ما جاری نبود. به‌عنوان نمایندۀ جامعۀ پزشکی ایران از همراهی و حمایت شما در یک سال اخیر قدردانی می‌کنیم و بر این باور هستیم که خدمات و همراهی شما در حوزۀ مسؤولیت اجتماعی، به‌ویژه سلامت ایرانیان، همچنان ادامه خواهد داشت.»

وزیر امور خارجه، طی سخنانی در این رویداد گفت: ویروس کرونا نشان داد که چقدر جهان به هم پیوسته است و در دنیای جهانی شده، نمی‌توانیم با فشار بر دیگران، برای خود آینده بسازیم.

ظریف ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله با خرید و تولید واکسن، قرن جدید، با عبور موفقیت‌آمیز از دو ویروس مهلک تحریم و کرونا، قرن خوبی برای همۀ ما باشد.

همچنین رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور هدف از برگزاری این رویداد را زنده نگه داشتن یاد شهدای سلامت، ثبت لحظات ماندگار مبارزه با کرونا و تقدیر از حامیان و مدافعان نظام سلامت عنوان کرد.

شهردار تهران نیز در این رویداد، تاب‌آوری شهرها در برابر همه‌گیری بیماری کرونا را یک مقیاس مهم جهانی دانست و گفت که خوشبختانه، در تهران وضعیت آبرومندی داشتیم و ان‌شاءالله با انجام واکسیناسیون مناسب، این پرونده را به خوبی ببندیم.

معاون کل وزارت بهداشت نیز در این مراسم با بیان این که کرونا فقر ناشی از سلامت را تشدید کرده است و ما باید خیلی حواسمان به جیب مردم باشد، گفت: در برابر شهدای سلامت، سر تعظیم فرود می‌آوریم. از دست دادن حتی یک نفر هم تراژدی است.

پیش از این نیز ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و برای تسهیل زندگی و آگاه‌سازی مشترکان درباره بیماری COVID-19، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائۀ اینترنت ثابت رایگان، کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، اهدای تبلت، سیم‌کارت و دیتای رایگان به دانش‌آموزان مناطق محروم، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه، ارائه اینترنت هدیه به معلمان دلسوز، و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

http://tejaratava.ir/?p=17281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.