• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
با حضور رییس اداره کل روابط عمومی انجام شد

تجلیل بانک مسکن از روشندلان موفق انجمن نابینایان

  • کد خبر : 10301
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
تجلیل بانک مسکن از روشندلان موفق انجمن نابینایان
سی‌ام آذر به مناسبت روز میلاد حضرت زینب(س)، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک و مسئول امور فرهنگی این اداره کل ضمن بازدید از انجمن نابینایان ایران، از نابینایان موفق و اعضای این انجمن تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن و علیرضا حبیبی مسئول امور فرهنگی روابط عمومی در راستای مسوولیت‌های اجتماعی، با حضور در دفتر مرکزی انجمن نابینایان ایران ضمن تجلیل از نابینایان موفق این انجمن و اعضای آن، به‌رسم یادبود هدایایی به آن‌ها اهدا کردند.

احمدی رییس اداره کل روابط عمومی نسبت به حمایت از طرح‌ها و اقدامات انجمن قول مساعد برای پیگیری‌های بیشتر داد و ابراز امیدواری کرد: بانک مسکن نیز در این راستا و در غالب عمل به مسوولیت اجتماعی بتواند حامی انجمن نابینایان ایران باشد.

وی گفت: ما در اداره روابط عمومی بانک بانوی نابینای بسیار فعالی داریم که به تمام بخشنامه‌های بانک تسلط کامل دارد و از کارمندان منضبط بانک است.

وی اظهار داشت: بانک مسکن همواره در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود، به انجمن نابینایان و سایر مؤسسات مشابه توجه می‌کند و این اقدامات یک امر خداپسندانه است.

همچنین علی‌اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران ضمن تشکر از بانک مسکن، تاریخچه این انجمن و سوابق آن طی سال‌های گذشته را تشریح کرد.

مدیرعامل انجمن نابینایان ایران، ضمن تشکر از همراهی و همکاری صمیمانه بانک مسکن با انجمن نابینایان اظهار داشت: بدون همکاری و همراهی افرادی مثل شما عزیزان، نمی‌توانستیم فعالیت کنیم و اگر خدمتی ارائه می‌شود باعث‌وبانی آن شما هستید و دراین‌بین ما تنها واسطه هستیم.

وی افزود: ما ۱۵ کتابخانه در استان‌ها مخصوص نابینایان و کم‌بینایان داریم که خدمات فرهنگی، هنری و مهارت‌های فنی توان‌بخشی ارائه می‌دهند.

جمالی گفت: با لطف و همکاری بانک مسکن، چراغ این انجمن روشن است و با امید و ذوق بسیار فعالیت خود را ادامه خواهیم داد و از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک کمال تشکر را داریم.

در ادامه منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران گفت: هر ساله مدیران ارشد بانک مسکن در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی خود و هم‌زمان با ۲۳ مهرماه از اقدامات انجمن و اعضای آن تقدیر می‌کردند. در سال جاری، به علت شیوع کرونا این مراسم هم‌زمان با روز جهانی نابینایان برگزار نشد اما بازهم از مدیرعامل بانک مسکن جای تقدیر دارد که امسال هم عنایت ویژه‌ای به این مجموعه داشتند.

شادکام تصریح کرد: در دیدار امروز، یاد مدیرعامل سابق بانک مسکن آقای رحیمی انارکی که ارتباط بسیار مؤثری با انجمن نابینایان ایران داشتند زنده نگه داشته شد. جا دارد از آقای شایان مدیرعامل بانک مسکن نیز تشکر کنیم که همان ارتباط دوطرفه و حسنه‌ای که پیشتر برقرار بود، همچنان تداوم دارد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که امروز در نشست با رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در ارتباط با آن گفت‌وگو شد، حمایت بانک مسکن از طرح ماهنامه تخصصی انجمن نابینایان ایران بود که امیدواریم با حمایت‌های بانک مسکن این پروژه از ماه آینده آغاز شود.

قائم مقام انجمن نابینایان ایران گفت: یک مجله تخصصی قرار است در دو فرمت صوتی و نسخه الکترونیک برای اعضای جامعه هدف منتشر شود و این مسئله، یک گام روبه‌جلوی دیگر از طرف انجمن نابینایان ایران برای معلولان با آسیب بینایی است.

وی ادامه داد: این مجله ماهیت علمی، فرهنگی و آموزشی دارد و قصد داریم با اطلاع‌رسانی دقیق به نابینایان و خانواده‌های آن‌ها، این عزیزان را هر چه بیشتر با حقوق خود آشنا کنیم. برای مثال در حوزه پزشکی، چه‌بسا اگر خانواده‌های افراد نابینا از یک سری اقدامات پزشکی مطلع بودند، می‌توانستند جلوی کاهش بیشتر بینایی فرزند خود را بگیرند و همین امر از آسیب‌های بسیاری جلوگیری می‌کند.

شادکام گفت: داشتن یک هفته‌نامه و ماهنامه آموزشی و اطلاع‌رسانی در کشورهای توسعه‌یافته دنیا ده‌ها سال است که مرسوم شده و سمن‌های نابینایی هرکدام دارای هفته‌نامه یا ماهنامه‌های تخصصی هستند.

وی اظهار کرد: در کشور ما تنها یک روزنامه تخصصی برای نابینایان با ماهیت خبری وجود دارد که همان هم در سال جاری دیگر نسخه بریل آن منتشر نمی‌شود. لذا امیدواریم مدیران ارشد بانک مسکن مانند سال‌های گذشته که همواره به انجمن لطف و محبت داشته‌اند، نسبت به این پروژه نیز از ما حمایت کنند تا بتوانیم اقدامات آموزشی مؤثری برای اعضای جامعه هدف داشته باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=10301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.