• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

تجربه سبک زندگی راحت برای کاربران، با مانیتورهای جدید و هوشمند ال‌¬‌جی

  • کد خبر : 67133
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تجربه سبک زندگی راحت برای کاربران، با مانیتورهای جدید و هوشمند ال‌¬‌جی
این مانیتور همه جانبه به سیستم عامل webOS 22 در تلویزیون‌های ال‌جی مجهز شده¬است، تا برای پخش بی‌وقفه محتوا و سرگرمی ایده‌آل باشد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی ۴K UHD مدل (۳۲SQ780S) رونمایی کرد. این مانیتور هوشمند همه جانبه سطح زندگی در خانه را با فراهم کردن امکان دورکاری، ورزش در خانه، انجام بازی‌های نسل جدید (next-level) و کاربردهای سرگرمی گوناگون شامل پخش برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی محبوب بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر، ارتقاء می‌دهد. به لطف قابلیت‌های داخلی و پایه ارگونومیک و قابل تنظیم این مانیتور، کاربران می‌توانند از هر محتوایی که می‌خواهند، پشت میز خود و یا بر روی مبل لذت ببرند.

مانیتور هوشمند ال‌جی، بر اساس شعار “هوشمندتر کار کن، بهتر بازی کن”، انجام هم‌زمان کارها را اولویت قرار داده تا برای کاربرانی که به دنبال یک نمایشگر با قابلیت اتصال به کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا وسیله بازی‌ هستند بهترین گزینه را برای انجام همه کارها در یک مکان فراهم کند. این مانیتور با پشتیبانی از webOS 22 تحسین¬شده و محبوب تلویزیون‌های ال‌جی، برای استفاده از محتوای شبکه‌های YouTube و Netflix روش دسترسی آسان و پیشرفته‌ای را بدون نیاز به اتصال مجزا به کامپیوتر فراهم می‌کند۱٫

مانیتور هوشمند ال‌جی، به عنوان یک مانیتور چند منظوره که برای مصرف خانگی طراحی شده، به صفحه نمایش ۴K UHD (3840 x 2160) مجهز است که تصاویر را برای هر منظوری که کاربر نیاز داشته باشد با کیفیت بالا و پوشش ۹۰ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از HDR 10 نمایش می‌دهد. صفحه نمایش این مانیتور تصاویر واضح و دقیقی تولید می‌کند که مخاطب را هنگام تماشای هر ژانری از کمدی‌ها و فیلم‌های پرفروش گرفته تا رویدادهای ورزشی زنده و پویا، غرق در محتوا می‌کند. علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده، صدای مورد نیاز آن نیز توسط یک اسپیکر استریوی دو کاناله داخلی ۵ واتی پشتیبانی می‌شود تا به تجربه‌ی تماشای کاربر، ابعاد بیشتری ببخشد.

مانیتور هوشمند ال‌جی می‌تواند برای استفاده در کار، اپلیکیشن‌های مختلف آفیس را از استودیوی محتوای ال‌جی(LG Content Studio) دانلود کند، در حالی که صفحه اصلی LG ThinQ آن نیز از خدمات بصری اینترنت اشیاء(IoT) مبتنی بر webOS که به کاربر اجازه می‌دهد لوازم خانگی خود را به راحتی کنترل کند، پشتیبانی می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند خود را از طریق اتصال بی‌سیم هوشمند که توسط MiraCast پشتیبانی می‌شود، روی مانیتور جدید خود منعکس کنند.

به علاوه، مانیتور هوشمند ال‌جی به پایه LG Ergo مجهز شده¬است که به کاربر اجازه می¬دهد به راحتی صفحه نمایش را باز کند، جمع کند، بچرخاند، بالا ببرد یا کج کند تا به بهترین زاویه دید برای کار یا تماشای محتوا برسد. LG Ergo با ویژگی‌های خاص خود در افزایش راحتی کاربر، توجه زیادی را در بازار به خود جلب کرده است. این مانیتور می‌تواند بنا به ترجیح کاربر به صورت عمودی یا افقی تنظیم شود که این امر امکان استفاده از مانیتور را در مصارف مختلف ایجاد کرده و گیره C-clamp نیز، قابلیت نصب آسان و سازگار با فضا را برای این محصول فراهم می‌کند.

Seo Young-jae معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناری اطلاعات شرکت راه¬کارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس اظهار داشت: “مانیتورهای هوشمند برای برآورده کردن نیازهای سبک‌های متنوع زندگی امروزه مصرف¬کنندگان طراحی شده‌اند. با مانیتورهای هوشمند جدید ال‌جی، کاربران می‌توانند تقریباً هر کاری را از یادگیری فایل¬های آموزشی در منزل گرفته تا دورکاری و تماشای محتوا و فیلم‌، در یک نمایشگر واحد به راحتی انجام دهند.”
مانیتور هوشمند ال‌جی از اوایل ماه نوامبر در ابتدا در بازارهای آمریکا و سپس در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
۱) داشتن اتصال به اینترنت و اشتراک خدمات پخش لازم است.

مشخصات:

مانیتور هوشمند ال‌جی

(۳۲SQ780S)
سایز/وضوح تصویر سایز صفحه نمایش ۳۲-inch
وضوح تصویر UHD (3,840 x 2,160)
گرافیک پنل VA (250cd/m²)
طیف رنگی (نوع) DCI-P3 90%
HDR HDR10
زاویه نمایش ۱۷۸° (Vertical)
۱۷۸° (Horizontal)
اتصال
(Interface)

USB Type-C™     O (x1, Power Delivery 65W) 
HDMI    O (x2) 
USB 2.0 O (x3)
Wi-Fi   O
بلوتوث  O
بلندگو  ۵W (x2)
دوربین  X

خدمات/ویژگی‌های هوشمند OS webOS 22
مایکروسافت آفیس X
دسترسی به دسکتاپ از راه دور O
دستیار صوتی LG ThinQ, Alexa
طراحی پایه پایه ارگونومیک
شیب، ارتفاع، چرخش
لوازم جانبی ریموت کنترل مجیک۲
۲) به صورت جداگانه قابل خرید است.

http://tejaratava.ir/?p=67133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.