• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به منطقه نمونه گردشگری

  • کد خبر : 52658
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به منطقه نمونه گردشگری
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، ظرفیت تبدیل به منطقه نمونه گردشگری را دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنمایشگاه-سید جعفر تشکری هاشمی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب گفت: نگاه ماه در برگزاری نمایشگاه ها در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، تنها مشکلات ترافیکی حاصل از برگزاری نمایشگاه ها در محل فعلی نمایشگاه بین المللی تهران نیست، بلکه معتقدیم مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب می تواند به نمادی از هویت بخشی به موضوع گردشگری درجمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو طی چند روزه آینده در این محل افزود: شرکت نمایشگاه های ایران یک شرکت دولتی است که موظف بوده برنامه ریزی لازم را برای حضور و معرفی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فراهم کند اما در این موضوع که نمایشگاه در چه محلی برگزار شود مسئولیتی ندارد، لذا انتظار می رود مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با جذب سرمایه گذاری و ایجاد فضای مفرح و دلپذیر، علاقمندی را در مخاطبان برای حضور و بازدید از نمایشگاه هایی که در این محل برگزار می شود، فراهم کنند.
تشکری هاشمی بر لزوم هموارسازی مراحل ورود سرمایه گذاران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این مجموعه بزرگ در ۲ سال آینده در تراز پروژه های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و به  منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود.
وی با بیان برخی  مسائل و مشکلات مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب  از جمله وضعیت پارکینگ، روشنایی و لزوم توسعه جذابیت های بصری تصریح کرد: حتما مجموعه معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این آمادگی را دارند که برای رفع کاستی ها و کمبودهای این مجموعه اقدام کنند.
تشکری هاشمی با اشاره به ورود شهرداری تهران به بحث استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان در پیشبرد پروژه های شهری اظهار کرد: انتظار می رود مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب نیز از ظرفیت این شرکت ها برای تجهیز، تقویت و توسعه این  مجموعه و ارتقاء کیفی و گسترش کمی قابلیت های آن استفاده کند .
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر تمام قد از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای تبدیل شدن آن به منطقه نمونه گردشگری حمایت می کند، از مدیران مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خواست تا پیشنهادات خود را به شورای شهر ارایه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=52658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.