• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

تبدیل بانک مهر ایران به بانک تمام هوشمند و دیجیتالی

  • کد خبر : 10124
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
تبدیل بانک مهر ایران به بانک تمام هوشمند و دیجیتالی

عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از فراهم شدن امکانات و تجهیزات ساختاری برای تبدیل شدن به بانک تمام هوشمند و دیجیتالی خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، امامی در بازدید از شعب و سرپرستی استان همدان ضمن اشاره به خدمت صادقانه و بی‌منت کارکنان بانک در ارائه خدمت به مشتریان، اظهار کرد: نوع خدمات‌دهی به مشتریان باید به‌گونه‌ای باشد که حداکثر خدمات با صرف کمترین زمان ممکن ارائه شود.
وی تصریح کرد: آموزش نیروی انسانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان سازمانی می‌تواند نقش به‌سزایی در خلاقیت، نوآوری و کیفیت مطلوب خدمات‌رسانی به مشتریان در کنار ابزار خدمات نوین بانکی داشته باشد.
امامی بیان داشت: نخستین موضوع در اقتصاد هوشمند، شفافیت است که بانک مهر ایران برای رسیدن به یک بانک تمام الکترونیک و هوشمند، از سامانه‌ها و ابزارهایی از جمله میعاد، تهیه اسناد و فرم‌های دیجیتالی، آرشیو الکترونیکی اسناد، اتصال به سامانه ثبت احوال و احراز هویت بیومتریک، پدهای امضای الکترونیک مشتریان، داشبورد ارزیابی عملکرد شعب و اتوماسیون اداری و… استفاده کرده است.
همچنین در این بازدید یوسف نجدی، مدیر امور استان‌های بانک مهر ایران بیان داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به‌عنوان یک بانک تمام هوشمند همه نرم‌افزارهای بانک به‌روز و در حال پیشرفت هستند که همکاران باید با تسلط بر مصوبات، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها، مشتریان بانک را با خود همراه کنند.
وی افزود: حرکت به سمت طرح های تسهیلاتی متنوع مانند کالاکارت و همیاران مهر ابزاری مناسب برای مدیریت بهینه نقدینگی بانک در نوسات اقتصادی است.
وی با اشاره به اهمیت گردش شغلی میان همکاران گفت: گردش شغلی برای بهبود مهارت‌ها، توانایی کار کردن در نقش‌های مختلف و کسب تجربه‌های جدید اجرا می‌شود. گردش شغلی ابزار مؤثری است که به مستقر کردن کارکنان در جایگاه مناسب و شغلی که در آن بهترین عملکرد را دارند کمک می‌کند. علاوه بر اینکه گردش در مشاغل مختلف باعث افزایش دانش و تجربیات فرد می‌شود، از خستگی و ملامت روحی نیز می‌کاهد و این موضوع باعث تحرک فکری و خلاقیت و نوآوری می‌شود. همچنین عملکرد فرد در سِمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف، معیار خوبی برای ارزیابی و سنجش توانایی‌های وی خواهد بود.
نجدی تصریح کرد: سلامتی اولویت اصلی مدیران ارشد بانک است که این مهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شعب به دست خواهد آمد.

http://tejaratava.ir/?p=10124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.