• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

تاکید معاون شعب بانک ملی ایران بر تداوم ارائه خدمات مالی به طرح های تولیدی و حمایتی استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 54958
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
تاکید معاون شعب بانک ملی ایران بر تداوم ارائه خدمات مالی به طرح های تولیدی و حمایتی استان آذربایجان شرقی

سرپرست معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی در نشست با همکاران، بر تداوم ارائه خدمات مالی موثر به طرح های تولیدی و حمایت از محرومان و اقشار آسیب پذیر تاکید کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدنور آزادی در سفر به تبریز که رئیس جمهور و هیات عالی وزارت اقتصاد و دارایی را همراهی می کرد، در میز خدمت حضور یافت و ضمن تاکید بر حمایت های همه جانبه بانک از طرح های تولیدی و عموم اقشار جامعه، گفت: میز خدمت شنوای صدای مردم است و به عنوان یک اقدام ارزشی و انقلابی باید الگوی مدیریتی تمامی مدیران باشد.

وی در ادامه افزود : حضور رئیس جمهور ، نویدبخش روح امید در جامعه است و مدیران نیز باید با تاسی از این اقدام در جهت رفع مشکلات مردم همت کنند.

 معاون مدیر عامل بانک ملی ایران با همراهی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی، چند طرح تولیدی و توسعه ای استان را بررسی و در جهت توسعه و حمایت ویژه از این طرح ها دستورات لازم را صادر کرد. 

آزادی در جهت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان و عموم مردم، تمهیدات و تسهیلات خاصی را در نظر گرفت.

عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تاکید بر رویکرد حمایتی بانک در استان گفت : میز خدمت بانک ملی ایران در استان به طور متناوب در محل های مختلف مستقر شده که در راستای ایفای تعهدات اجتماعی خود قدم بر می دارد.

http://tejaratava.ir/?p=54958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.