• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

تاکید دکتر فرزین بر نظام شایسته سالاری در بانک ملی ایران

  • کد خبر : 37368
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
تاکید دکتر فرزین بر نظام شایسته سالاری در بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر جایگاه منابع انسانی به عنوان مهم ترین رکن هر سازمان، بر لزوم توجه به معیارهای شایستگی افراد و شایسته سالاری در این بانک تاکید کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در نخستین جلسه کمیته عالی منابع انسانی بانک که با موضوع انتصابات شایسته و حضور معاونین منابع انسانی، شعب و برنامه ریزی و تحول و همچنین روسای ادارات کل بازرسی و سرمایه انسانی برگزار شد، قرار دادن معیار شایستگی افراد در رشد و ارتقای فرهنگ سازمانی مبتنی بر شایستگی، مقررات و نوآوری را ضروری عنوان کرد و گفت: رفع تبعیض ها و بی عدالتی ها چه در ارتقاء و چه انتصابات و پرداخت ها باید بیش از پیش مورد توجه باشد.
وی بر لزوم اجتناب از تشبث و قرار دادن افراد خارج از سازمان بدون رعایت معیارهای شایستگی و ضوابط سازمانی در مسئولیت ها تاکید کرد و افزود: باید افراد شایسته در سمت ها و مسئولیت ها قرار گیرند.
مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان آسیب شناسی فرآیند انتصابات از سوی اعضای کمیته عالی منابع انسانی بانک را ضروری عنوان کرد.
لازم به ذکر است، پیش تر فرزین در مراسم معارفه خود با بیان اینکه بانک ملی ایران از نیروی انسانی بسیار خوبی برخوردار است، بر عملیاتی شدن نظام شایسته سالاری در بانک تاکید کرده بود.

http://tejaratava.ir/?p=37368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.